Οι αναφορές της Carrie Bradshaw για τη μόδα ήταν τόσο συχνές όσο και τα ερωτήματα που έθετε για τις σχέσεις. Ποια brands ωστόσο μνημονεύτηκαν περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια των 6 κύκλων της σειράς “Sex & The City”, δηλαδή από το 1998 έως το 2004;

Αν είχατε παρακολουθήσει τη σειρά θα σκέφτεστε ήδη τα πολυτελή brands Manolo Blahnik (τα αγαπημένα υποδήματα της πρωταγωνίστριας) και Dolce e Gabbana. Παρόλο που τα συγκεκριμένα fashion brands βρίσκονται στη δεκάδα με τις περισσότερες αναφορές, η “Βίβλος της Μόδας”, δηλαδή το περιοδικό Vogue, αναφέρεται 36 φορές στο σήριαλ και κατακτά την πρώτη θέση παρόλο που η Carrie πιάνει δουλειά ως συνεργαζόμενη συντάκτρια στον 4ο κύκλο της σειράς.

H Carrie Bradshaw αποκτά ένα ακόμα ζευγάρι Manolo Blahnik

H Carrie Bradshaw αποκτά ένα ακόμα ζευγάρι Manolo Blahnik

Αναλυτικά οι 10 μάρκες που αναφέρονται περισσότερες φορές στο “Sex & The City”, και έγιναν κατά κάποιο τρόπο κομμάτι της ποπ κουλτούρας που δημιούργησε, είναι οι:

  1. Vogue (36 φορές)
  2. Martini (34 φορές)
  3. Yankees (26 φορές)
  4. Knicks (24 φορές)
  5. New York Times (24 φορές)
  6. Manolo Blahnik (16 φορές)
  7. Dolce e Gabbana (15 φορές)
  8. Prada και Post-It (14 φορές)
  9. Chanel (13 φορές)
  10. Gucci (12 φορές)

    H σχέση της Carrie με τη Vogue

    H σχέση της Carrie με τη Vogue

H εμμονή των πρωταγωνιστριών με γνωστές μάρκες οδήγησε τον Γάλλο καλλιτέχνη,  Pierre Buttin, να δημιουργήσει ένα χιουμοριστικό βίντεο 9 λεπτών που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές τους, και είναι αναμφίβολα πολλές!

Ούτε μια αναφορά στο Mac Laptop της Carrie του οποίου τα πλήκτρα είχε λιώσει; Η Apple δεν πήρε κομμάτι από την πίτα της ποπ κουλτούρας…carrie-bradshaw-mac-laptop