Στο πλαίσιο δράσης και αφύπνισης η αλυσίδα καταστημάτων Weekday και η Swedish Association for Sexuality Education (RFSU) δημιούργησαν μία καμπάνια που στόχο έχει να απενοχοποιήσει την αγορά και την χρήση των προφυλακτικών.

«Be carefree, not careless», λένε και φωνάζουν σχεδιάζοντας μία σειρά προφυλακτικών που θα διατίθεται σε όλα τα καταστήματα της Weekday.

«Δεν παίζει ρόλο με ποιον κοιμάσαι ή πόσο καιρό γνωρίζεστε…προστάτευσέ τον. Έχε πάντα ένα προφυλακτικό στην πέμπτη τσέπη του τζιν σου», σημειώνουν στο site και σε βάζουν σε σκέψεις.

Για την προώθηση δημιουργήθηκε ένα spot σε συνεργασία με την καλλιτέχνιδα Mapei, που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Το 20% των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση της παγκόσμια δράσης της RFSU για την αντισύλληψη και την πρόληψη.