Η φιλοσοφία του Nescafé® Frappé αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, αυτή τη φορά για τον Sundayman, ο οποίος βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της μελωδίας που «ντύνει» τις τηλεοπτικές ιστορίες της νέας καμπάνιας του  Nescafé® Frappé.

 Με ένα μελωδικό σφύριγμα να είναι το βασικό του χαρακτηριστικό, το κομμάτι με τίτλο «Our Way», καλεί το κοινό να «δει τα πράγματα αλλιώς», να ονειρευτεί και να βρει το δικό του τρόπο να κάνει αυτό που επιθυμεί πραγματικότητα. Δροσερό όπως ο αγαπημένος καφές φραπέ, διαφορετικό, ενθαρρυντικό, το νέο κομμάτι που συνοδεύει την καμπάνια του Nescafé® Frappé, ερμηνευμένο από τους memBrains, σε καλεί να περιπλανηθείς στις σκέψεις σου και να βρεις τον τρόπο να αλλάξεις την καθημερινότητα σου, να δημιουργήσεις πράγματα και να μοιραστείς τις εμπειρίες σου. Οι στίχοι του τραγουδιού αντανακλούν την αισιοδοξία του Sundayman, τον «δικό του τρόπο» να βλέπει τα πράγματα, ενώ μας προτρέπουν να τα κάνουμε όλα με το δικό μας μοναδικό τρόπο.

Ταλαντούχος, δημιουργικός και συνειδητοποιημένος, είναι μερικά από τα επίθετα που μπορεί κανείς να δώσει στον Sundayman. Με τη μουσική να έχει μπει στη ζωή του από μικρή ηλικία, ο Sundayman βρήκε τον τρόπο να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα και τη μουσική αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του! Έχοντας στο ιστορικό του μια μεγάλη διαφημιστική επιτυχία με το κομμάτι «Νow Τhat Ι Found You» που τον έκανε ευρύτερα γνωστό, έρχεται με την παραγωγή του νέου κομματιού του να μας εντυπωσιάσει για ακόμα μια φορά.

Η μοναδική μελωδία, που δίνει ακριβώς τη νότα της ευχάριστης και δημιουργικής διάθεσης του Nescafé® Frappé δημιουργεί το soundtrack που θα συνοδεύσει την επιστροφή στην πόλη και την αρχή μιας νέας εποχής γεμάτης εμπειρίες, πάντα παρέα με τον αγαπημένο Nescafé® Frappé.

 Μπορείτε να ακούσετε το κομμάτι στο  http://soundcloud.com/frappolis/membrains-our-way-nescafe ή από τη σελίδα του Frappolis στο Facebook http://www.facebook.com/Frappolis.