O κανόνας του μάρκετινγκ που ορίζει πως “οι καμπάνιες που επικεντρώνονται σε παιδιά ή σκυλιά, φέρνουν πελάτες” επιβεβαιώθηκε με την εντυπωσιακή αύξηση 14% στις πωλήσεις παλτό, τσαντών και άλλων ειδών ένδυσης του οίκου Burberry που σημειώθηκαν τη χριστουγεννιάτικη περίοδο. Πωλήσεις που αντιστοιχούν στο ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με τους γνώστες της διαφήμισης, η αύξηση στις πωλήσεις του βρετανικού οίκου οφείλεται στην επιλογή του 12χρονου γιου του David και Victoria Beckham, Romeo, ως κεντρικό πρόσωπο της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας.

Αρκούσε ένα ολιγόλεπτο βίντεο με τον γλυκύτατο Romeo, ντυμένο από την κορφή ως τα νύχια με το χαρακτηριστικό καρό ντεσέν  της Burberry, να περιβάλλεται από 50 χορευτές σε θεατρικό σκηνικό για να αυξηθούν οι πωλήσεις. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Guardian μόνο οι πωλήσεις της διαχρονικής καμπαρντίνας του οίκου αυξήθηκαν κατά 10% αναγκάζοντας το προσωπικό του εργοστασίου στο Yorkshire να εργάζεται υπερωρίες προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ο Romeo λέγεται πως έλαβε την αμοιβή των 45.000 λιρών για να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια όπου εκτός από βίντεο περιελάμβανε και φωτογραφίες που τράβηξε ο διάσημος Mario Testino. Η συγκεκριμένη αμοιβή για 8 ώρες δουλειάς θεωρείται μία από τις πιο υψηλές στο χώρο της μόδας.

Romeo Beckham for Burberry

Romeo Beckham for Burberry

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό αν ο Romeo θα επιστρέψει ως πρόσωπο της Burberry και αν θα ακολουθήσει τα βήματα του μπαμπά, της μαμάς και του μεγαλύτερου αδερφού, Brooklyn (15 ετών), ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του ως μοντέλο ποζάροντας για το εξώφυλλο του περιοδικού Mad about Town τον Απρίλιο του 2014 και πρόσφατα έκλεισε το πρώτο του συμβόλαιο ως πρόσωπο τξς ανοιξιάτικης συλλογής του fashion brand Reserved.

Τι κρίμα που η μαμά Victoria δεν έχει σχεδιάσει ακόμα αντρική σειρά ρούχων γιατί έχει έτοιμα μοντέλα στην οικογένεια!