Ξυπνά το πρωί και μαζί και τον μεταβολισμό σου, για να καταφέρεις να διατηρήσεις το κορμί σου σε τέλεια φόρμα, «καίγοντας» θερμίδες όλη την ημέρα!

-Άσκηση

Το πιο σημαντικό βήμα για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου με το «καλημέρα» είναι η πρωινή άσκηση. Έρευνες έχουν δείξει πως η πρωινή άσκηση ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ώρα. Οπότε, το καλύτερο που έχεις να κάνεις μόλις πλυθείς, είναι να φορέσεις τα αθλητικά σου παπούτσια και να βγεις για ένα 20λεπτο jogging. Αν έχει και ήλιο, ακόμη καλύτερα καθώς η βιταμίνη D που παίρνεις από εκεί ενεργοποιεί ακόμη περισσότερο τον μεταβολισμό σου…

-Βάλε ένταση

Αν δεν έχεις τον χρόνο να βγεις για τρέξιμο, τότε μπορείς μέσα σε ένα διάστημα μικρότερο των 5 λεπτών, όχι απλά να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου, αλλά και να τον κάνεις να πάρει… φωτιά! Το «κλειδί» για να τα καταφέρεις είναι η ένταση στην άσκηση. Λίγα επιτόπου άλματα και λίγα pushups χωρίς διάλλειμα θα δώσουν στον μεταβολισμό σου την ώθηση που χρειάζεται…

-Μην καθυστερείς το πρωινό

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και δεν πρέπει να παραλείπεται ποτέ. Το γεύμα το πρωί βοηθά το σώμα σου και τον μεταβολισμό σου να μένουν ισορροπημένα. Αν φας ένα πλήρες πρωινό όταν ξυπνήσεις, τότε το σώμα σου έχει ενέργεια να καταναλώσει. Μην ξεχνάς, πως με την ενέργεια, δουλεύει και ο μεταβολισμός σου άμεσα.

-Προπονήσου με βάρη

Μην ξεχνάς να προσθέσεις στην καθημερινή σου προπόνηση και βάρη. Οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει πως η άσκηση με βάρη βοηθά τον οργανισμό να κάψει περισσότερες θερμίδες από όσο η αερόβια άσκηση. Ιδανικό θα ήταν να συνδυάσεις και τα δυο μαζί.

-Δεκατιανό

Ένα υγιεινό σνακ μπορεί να σε βοηθήσει (όσο περίεργο) και αν σου φαίνεται να χάσεις βάρος. Η καλύτερη επιλογή είναι ένα σνακ το οποίο θα έχει αρκετή πρωτεΐνη, όπως οι ξηροί καρποί. Είναι σημαντικό να κρατάς το στομάχι σου… χορτασμένο, ούτως ώστε να παραμένει ο μεταβολισμός σου σε εγρήγορση.