Η σωστή διατροφή είναι καλό να αποτελεί καθημερινή συνήθεια αλλά η αλήθεια είναι πως το χειμώνα ενδίδουμε πιο εύκολα σε διατροφικές ατασθαλίες, για να αγχωθούμε γι’αυτές την άνοιξη.

Λίγο λοιπόν η ολική επαναφορά, λίγο το άγχος για την εμφάνιση στην παραλία, η ιδανική διατροφική επιλογή είναι μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνη.

Ωραία…αυτό σημαίνει κρέας, ψάρι, αυγά, ξηροί καρποί, φασόλια, γιαούρτι, όλα θρεπτικά και νόστιμα!

Τι γίνεται όμως αντί για το φιλέτο πέστροφας, θέλεις να φας μια μακαρονάδα με σάλτσα al pesto ή ένα σακουλάκι πατατάκια;

Σε αυτή την περίπτωση, δεν το βάζεις κάτω αλλά εφαρμόζεις τα ακόλουθα πέντε τρικ και νικάς τις λιγούρες για υδατάνθρακα (που μεταξύ μας συνήθως είναι σύνθετος):

1.Εμπλουτίζεις τη διατροφή με καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά όχι μόνο θα σε χορτάσουν αλλά θα τιθασεύσουν και την επιθυμία για υδατάνθρακες. Συνεπώς, εμπλούτισε τη διατροφή σου με σολομό, αβοκάντο και ελαιόλαδο.Αβοκάντο

2. Αντάλλαξε τα τσιπς με το ποπ κορν

Ναι, το ξέρω τα πατατάκια είναι ακαταμάχητα, αλλά είναι επίσης γεμάτα από κενές θερμίδες και περίσσιους υδατάνθρακες. Το ποπ κορν πάλι θα μπορέσει να ικανοποιήσει την επιθυμία σου για υδατάνθρακα με λιγότερες διατροφικές συνέπειες μιας και μια κούπα ποπ κορν περιέχει 6 γραμμάρια υδατάνθρακα σε σχέση με τα 14 γραμμάρια υδατάνθρακα που περιέχει η ίδια ποσότητα πατατάκια.διατροφικά τρικ

3. Πάρε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες

Το κρουασάν και τα άλλα αρτοποιήματα δεν θα σε βοηθήσουν στους διατροφικούς στόχους σου, αντίθετα ετοίμασε μια χορτάτη ομελέτα για να μπορέσεις να επιθυμήσεις λιγότερους υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια της ημέρας.διατροφικά τρικ

4. Ξεγέλασε τον ουρανίσκο σου

Ναι, σε ποιον αρέσει να τρώει στεγνή τη σαλάτα του; Αυτό ωστόσο δεν είναι δικαιολογία για να την περιχύσεις με παχυντικά ντρέσιγνκ που είναι πλούσια σε κρυφούς υδατάνθρακες. Μπορείς να εμπλουτίσεις τη γεύση της σαλάτας με ξύδι μπαλσάμικο, ή ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού ή σπιτικά ντρέσινγκ με γιαούρτι.διατροφικά τρικ

5. Έξυπνες επιλογές στο ποτό

Και έρχεται η Παρασκευή το βράδυ και σκέφτεσαι πως μετά από μια απαιτητική εβδομάδα, αξίζει να βγεις έξω και να πιεις ένα ποτό. Μαζί σου, μόνο που αν επιλέξεις κοκτέιλ, σίγουρα κάνεις μια επιλογή πλούσια σε υδατάνθρακες. Το αλκοόλ έχει έτσι κι αλλιώς κενές θερμίδες αλλά το κρασί ή μπύρα και τα «καθαρά ποτά» όπως το τζιν και η βότκα έχουν πιο χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες.διατροφικά τρικ