Τι πρέπει να κάνεις (εκτός από κοιλιακούς) για να την ρίξεις; Ακολούθησε αυτά τα εύκολα tips και θα εντυπωσιαστείς από τα αποτελέσματα.

Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα
Μικρότερο πιάτο, σημαίνει μικρότερη χωρητικότητα σε φαγητό. Άρα σημαίνει λιγότερη ποσότητα, ενώ παράλληλα βλέπεις το πιάτο γεμάτο (και σου προκαλείται μια αίσθηση κορεσμού).

Φάε σε μπλε πιάτο 
Εκπτώσεις έχει ακόμα, φρόντισε να αλλάξεις το σερβίτσιο σου. Αγόρασε ένα σε μπλε απόχρωση. Γιατί; Γιατί μια μελέτη το 2012, έδειξε ότι όσο μεγαλύτερη χρωματική αντίθεση έχει το σκεύος από το οποίο τρως, με το φαγητό που αυτό περιέχει, τόσο λιγότερο σε προκαλεί να φας.

Προτίμησε ψηλό και λεπτό ποτήρι
Έρευνες που διεξήχθησαν το 2005, έδειξαν ότι όσοι έπιναν αλκοόλ σε χαμηλό και με μεγάλο χείλος ποτήρι, είχαν την τάση να καταναλώνουν περισσότερο σε σχέση με όσους έπιναν σε ψηλό και λεπτό, γιατί λόγω σχήματος, τους δημιουργούταν η αίσθηση ότι έχουν πιει αρκετά.

Πιες νερό πριν από κάθε γεύμα
Προκαλεί αίσθηση κορεσμού, επομένως καταλήγεις να τρως λιγότερο (και παράλληλα πίνεις και περισσότερο νερό που τόσο σου χρειάζεται).

Φάε τσίχλα
Αυτό το «μέτρο» να είναι ημιμόνιμο, γιατί μπορεί να προκαλέσεις πρόβλημα στο στομάχι σου. Αν και για τώρα είναι ένας καλός τρόπος να μειώσεις την πείνα σου, γιατί μασώντας «ξεγελάς» τον εγκέφαλό σου και νομίζει ότι καταναλώνει τροφή.

Βάλε πιπέρι καγιέν
Αν αντέχεις τα καυτερά, δοκίμασέ το. Μόνο έτσι θα μειωθεί η επιθυμία σου για junk ή γλυκές τροφές.