Όσο τα Χριστούγεννα πλησιάζουν τόσο η ανάγκη μας για ένα ζεστό ρόφημα γίνεται εντονότερη. Έτσι λοιπόν το τέλειο ρόφημα μετά από μια άκρως κουραστική μέρα είναι αυτό.

Υλικά

220 ml γάλα αμυγδάλου
1½ κουταλιά φύλλα τσαγιού
28 ml Chivas
28 ml φρέσκο ​​χυμό πορτοκάλι
Κανέλα, μια φέτα πορτοκαλιού και έξτρα κανέλα για γαρνίρισμα (προαιρετικά)

Εκτέλεση

Τοποθετούμε τα φύλλα τσαγιού σε μια ατομική καφετιέρα για γαλλικό. Ζεσταίνουμε το γάλα αμυγδάλου σε ένα μικρό κατσαρολάκι και μόλις αρχίζει να βράζει αποσύρουμε από τη φωτιά και το τοποθετούμε και το εναποθέτουμε στη καφετιέρα. Αφήνουμε για 2 με 3 λεπτά. Εν τω μεταξύ, ρίχνουμε το ουίσκι και τον χυμό λεμονιού σε μια κούπα. Όταν το τσάι είναι έτοιμο ρίχνουμε το τσάι μέσα στην κούπα και ανακατεύουμε καλά. Σερβίρουμε με μια φέτα πορτοκάλι και λίγη κανέλα.

CHIVAS 12 'Made for Gentlemen' by Globe-Trotter_2

Μη ξεχνάς πως η νέα συλλεκτική έκδοση Chivas 12 «Made for gentlemen» είναι το διαβατήριο σου για στυλ και εμπειρίες πολυτέλειας. Η δεξιοτεχνία, η γενναιοδωρία και το πάθος για ταξίδια είναι τα βασικά στοιχεία της συνεργασίας δύο βρετανικών luxury brands: του Chivas Regal και της Globe-Trotter, διάσημης για τις πολυτελείς χειροποίητες αποσκευές της.  Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι το νέο συλλεκτικό μεταλλικό κουτί-δώρο Chivas 12 “Made for Gentlemen” από την Globe Trotter.

Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός της νέας συσκευασίας  Chivas 12 “Made for Gentlemen” από τη Globe Trotter αναδεικνύει τη μοναδική εμπειρία που προσφέρουν τα ταξίδια ανά τον κόσμο. Ανάγλυφα σχέδια στο εξωτερικό μέρος του κουτιού αναπαριστούν χαρακτηριστικά μέρη από τις αποσκευές Globe-Trotter υπογραμμίζοντας τη μοναδική τεχνική και την ποιότητα κατασκευής τους.  Με έμπνευση την παράδοση, σύμφωνα με την οποία κάποιος τοποθετεί αυτοκόλλητα πάνω στις αποσκευές του για να επιδεικνύει περήφανα τους προορισμούς που έχει επισκεφτεί,η διακόσμηση της συσκευασίας συμπληρώνεται από χειροποίητα αυτοκόλλητα αποσκευών που αναπαριστούν πόλεις-σύμβολα σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκόλλητα που σχεδιάστηκαν στο χέρι από τον Βρετανό εικονογράφο Andrew Davidson ειδικά για τη νέα συσκευασία  Chivas 12 “Made for Gentlemen”  αποτυπώνουν το πνεύμα κάθε πόλης αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά αυτής αλλά και των δύο brands.

Η νέα συνεργασία του Chivas με τη Globe-Trotter πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πλατφόρμας “Made for Gentlemen”, που υλοποιείται για 4η συνεχόμενη χρονιά.  Κάθε χρόνο, η συνεργασία του Chivas με μία εταιρεία που εκφράζει απόλυτα το πάθος για δεξιοτεχνία και μοιράζεται τις ίδιες αξίες προσφέρει μια νέα συλλεκτική συσκευασία Chivas 12 “Made for Gentlemen”, που αποτελεί το ιδανικό δώρο για «σύγχρονους gentlemen»  που αναζητούν τη μοναδικότητα και το στυλ που ξεχωρίζει.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας η Globe-Trotter δημιούργησε μία βαλίτσα-τρόλεϊ 20 ιντσών Chivas 12 “Made for Gentlemen” και το μπαούλο  Globe-Trotter Steamer Trunk που θα διατίθεται στο κατάστημα-ναυαρχίδα της Globe Trotter, στην Albemarle Street, του Λονδίνου, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα The Prince’s Trust.

Master_Chivas_Bottle_Tin_White_v4

Ο Richard Black, Global Brand Director του Chivas Regal δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με την Globe-Trotter για την τέταρτη φάση του δικού μας ταξιδιού “Made for Gentlemen”. Οι αξίες μας και η προσέγγισή μας στη δεξιοτεχνία μας προσφέρουν χώρο και πολλές ευκαιρίες για συνεργασίες. Οι σύγχρονοι τζέντλεμαν αναζητούν συνεχώς αυθεντικά και κομψά προϊόντα όπου και εάν βρίσκονται στον κόσμο, και πιστεύουμε ότι οι τρεις συλλεκτικές εκδόσεις που θα συν-δημιουργήσαμε με τη Globe-Trotter θα μπορούσαν να αποτελέσουν το διαβατήριό τους για τέτοιου τύπου εμπειρίες».

Ο James Fisher, Global Marketing Director από την Globe-Trotter, συμπλήρωσε: «Η πρώτη κιόλας μας συνάντηση εξελίχθηκε σε μία συναρπαστική και ευχάριστη ανταλλαγή ιδεών. Ανακαλύψαμε, μάλιστα, ότι ο Chivas Master Blender Colin Scott, στο μεγαλύτερο διάστημα της σαραντάχρονης καριέρας του ταξιδεύει με Globe-Trotter αποσκευές. Κάποιες από τις Globe-Trotter αποσκευές είναι συνταξιδιώτες για μία ζωή και συχνά γίνονται κειμήλια, ενώ οι φθορές τους αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές περιπλανήσεις των ιδιοκτητών τους. Απολαύσαμε πραγματικά το σχεδιασμό της τρίτης συλλεκτικής έκδοσης που αναδεικνύει τη δεξιοτεχνία μας με σύγχρονους τρόπους».