Η Γκρενόμπλ δεν έχει και την καλύτερη φήμη. Πολλές φορές είναι στα πρωτοσέλιδα επειδή η εγκληματικότητα στην περιοχή χτυπάει κόκκινο και αποτελεί το μελανό σημείο γι’ αυτή την υπέροχη κατ’ άλλα πόλη στις Γαλλικές Άλπεις. Αυτή τη φορά το νέο που προέκυψε δεν ήταν αρνητικό. Ακριβώς το αντίθετο. Στην πόλη πλέον μπορεί να βρει κανείς αυτόματους πωλητές διηγημάτων. 
Ο Christophe Sibieude, co-founder και διευθυντής της τοπικής εκδοτικής start-up Short Edition είχε την φαεινή ιδέα να δημιουγήσει αυτό το project, καθώς κοίταζε ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης με αναψυκτικά και σοκολάτες. «Σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο με καλής ποιότητας λογοτεχνία για να γεμίζουμε τα μη παραγωγικά λεπτά».
Και μιλάει γι’ αυτά που βρισκόμαστε κάπου στην πόλη, περιμένοντας ίσως ένα μεταφορικό μέσο, ένα ραντεβού που έχει αργήσει ή ένα φίλο που έρχεται από ταξίδι και τα οποία συνηθίζουμε να τα γεμίζουμε με χαζολόγημα στο smartphone.
Αυτή τη συνήθεια θέλει να αλλάξει αυτή η προσπάθεια και να γεμίσει αυτές τις κενές στιγμές με πολιτισμό αντί για τεχνολογία. Μία ισορροπία που ανατράπηκε με την εμφάνιση των smartphones.
Η εντελώς δωρεάν αυτή «εφαρμογή» που δεν θα την βρείτε πουθενά αλλού στην Γαλλία, ήταν μία συνεργασία της Short Editon με τον δήμαρχο Eric Piolle, μία ακόμα eco-friendly δημιουργία της πόλης αφού από το 2014 έχει απαγορεύσει τις διαφημίσεις στους δρόμους!
Οκτώ μηχανήματα θα τοποθετηθούν στην πόλη, σε καίρια σημεία (δημαρχείο, τουριστικά γραφεία κλπ.) με τις σύντομες ιστορίες να έχουν και χρονική διάρκεια ανάλογα τον χρόνο που διαθέτετε. Υπάρχει ιστορία των τριών λεπτών, αλλά και των πέντε. Πολύ καλύτερο «σκότωμα» χρόνου από το να τσεκάρεις ξανά και ξανά το Facebook!