Γιατί δεν θέλει (πολύ) κόπο αλλά τρόπο.

Η λύση για το αδυνάτισμα βρίσκεται στο ντουλάπι του σπιτιού σου. ΟΚ, χρειάζεται και άσκηση και λίγη προσοχή ωστόσο υπάρχουν τροφές που θα σου δώσουν την ώθηση που χρειάζεσαι για να καταφέρεις να χάσεις τα κιλά που θέλεις μέσα στον χειμώνα.

Διάβασε παρακάτω και τρέξε στο super market!

-Μαύρη σοκολάτα

Μια μαγική τροφή όταν την χρειαζόμαστε για να αδυνατίσουμε. Η μαύρη σοκολάτα έχει δυο συστατικά που δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό: Καφεΐνη και κατεχίνες. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τρώτε ένα κομμάτι ημερησίως, αποφεύγοντας παράλληλα την ζάχαρη. Μπορείτε να φτιάξετε ένα κέικ με μαύρη σοκολάτα με μόλις 96 θερμίδες ανά μερίδα.

-Γλυκοπατάτες

Στην χώρα μας είναι η αλήθεια πως δεν τις… πολυτρώμε, ωστόσο είναι ένας μικρός διατροφικός θησαυρός. Πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι οποίες κρατούν τον μεταβολισμό σε διαρκή κίνηση καίγοντας θερμίδες ενώ βοηθούν και στο πεπτικό σύστημα. Επίσης βοηθά και στην μείωση του σακχάρου. Καταναλώνονται βραστές ή στον φούρνο. Ιδανικές για την paleo δίαιτα.

Κανέλα

Τώρα που κρυώνει ο καιρός η κανέλα είναι ότι πρέπει! Θεωρείται (και όχι άδικα) το μπαχαρικό του χειμώνα και έχει την ιδιότητα να μειώνει την πέψη και να διορθώνει το σάκχαρο. Έτσι ενεργοποιείται ο μεταβολισμός με αποτέλεσμα να κάνει περισσότερες καύσεις. Μπορείτε να την καταναλώσετε σαν αφέψημα ή σε κέικ!

-Αχλάδια

Το αγαπημένο φρούτο έχει μια δραστική ουσία που ονομάζεται πηκτίνη. Έτσι το αχλάδι, όπως και το μήλο, μειώνει το ποσοστό του λίπους που μπορεί να απορροφήσει ο οργανισμός. Καταναλώνετε φυσικά σκέτο ή σε smoothies.

-Γαλοπούλα

Πλούσια σε πρωτεΐνη και ενέργεια, ενώ δημιουργεί καύσεις στον μεταβολισμό. Η γαλοπούλα μπορεί να μας χορτάσει χωρίς να παχύνουμε στο ελάχιστο. Είτε ψητή, είτε βραστή αποτελεί διατροφικό θησαυρό και είναι απαραίτητη σε κάθε διατροφολόγιο.

-Grapefruit

Το μυστικό στο grapefruit είναι στις φυτικές ίνες που περιέχει. Καταναλώνοντας το, καταναλώνουμε και αρκετές φυτικές ίνες. Με τον τρόπο αυτό νιώθουμε χορτασμένοι τρώγοντας πολύ λιγότερο. Μπορούμε να το πιούμε ή να το απολαύσουμε μέσα σε σαλάτα. Το μόνο του μειονέκτημα είναι πως είναι λίγο πιο… πικρό από το συνηθισμένο!