Τη δίαιτα σου την έκανες και η αλλαγή στο σώμα σου είναι φανερήσε όλα τα σημεία εκτός από τα μπράτσα ή τους μηρούς ή και τα δύο. Δεν είσαι η μόνη. Τις συγκεκριμένες περιοχές ακόμα και οι διαιτολόγοι και οι γυμναστές τις αποκαλούν «το τελευταίο οχυρό».

Βλέπεις, ενώ αυξημένο λίπος στην κοιλιά μπορεί να αποκτήσουν κι άνθρωποι που δεν έχουν σωματότυπο «Μήλο» αλλά κάνουν κακή διατροφή, τα πιο γεμάτα μπράτσα, γλουτοί και μηροί αποτελούν μέρος της φυσιολογικής ομοιόστασης του ατόμου. Είναι τα σημεία όπου το σώμα έχει αποφασίσει γονιδιακά να αποθηκεύει το λίπος κι όταν μπαίνει σε φάση δίαιτας αντιστέκεται πιο σθεναρά προκειμένου να διατηρήσει το «χαρούμενο» και πλούσιο περιβάλλον του. Ως εκ τούτου, παρατηρείς λιγότερη απώλεια πόντων στις εν λόγω περιοχές σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα.

Επιπρόσθετα, ερευνητές του University of Texas Southwestern Medical Center Deborah Clegg διαπίστωσαν πως εξελικτικοί λόγοι καθιστούν δύσκολη την απώλεια πόντων στα μπράτσα και τους μηρούς γιατί αν ο οργανισμός έχει αποφασίσει εκεί να αποθηκεύει περισσότερο λίπος εκεί, θα το διατηρήσει πάση θυσία για να το φυλάξει όταν η γυναίκα γίνει μητέρα και θηλάζει.

Τα παραπάνω δε σημαίνουν πως πρέπει να εγκαταλείψεις την πολιορκία του «τελευταίου οχυρού», απλώς να αλλάξεις στρατηγική…

Αν εξαιρέσουμε τις χειρουργικές μεθόδους, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά: μπορεί τα μπράτσα, οι γλουτοί και οι μηροί σου να είναι πιο γεμάτοι αλλά εκτός από λίπος έχουν και μύες. Αν κάνεις ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης, όχι μόνο θα σφίξουν και θα σχηματιστούν πιο όμορφα οι συγκεκριμένες περιοχές, αλλά θα επιταχυνθεί και ο μεταβολισμός με αποτέλεσμα λιγότερη αντίσταση του οργανισμού στην απώλεια λίπους.arms_workout

Αντί λοιπόν να τα βάλεις με τη φύση σου, πιάσε τα βαράκια, τους ιμάντες ή ένα στρώμα γυμναστικής για pilates και μετέτρεψε τις «προβληματικές» περιοχές στα πιο εντυπωσιακά στοιχεία πάνω σου 😉arm-fit