Η εθνική παρουσιάστρια αποκάλυψε on air τα κιλά της και εμείς ξέρουμε τι… τρώει!

«Είμαι 60 κιλά, με τα χρόνια βλέπω, ανά δεκαετία, δυο κιλά να μου κάθονται. Ε, δε θα σκάσω τώρα», δήλωσε η Ελένη στον «αέρα» της εκπομπής χωρίς αναστολές.

Και γιατί να έχει άλλωστε, καθώς έχει ένα από τα καλύτερα σώματα στην ελληνική showbiz, με καμπύλες ενώ έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από την γέννηση της κόρης της. Πως όμως η Ελένη διατηρεί το σώμα της σε αυτή την κατάσταση;

Βρήκαμε το διατροφολόγιό της!

ΠΡΩΙΝΟ

2 μικρά παξιμαδάκια ολικής άλεσης με 10 ελιές και τσάι του βουνού φασκόμηλο/λουίζα.

1/2 παλάμη  ψωμί ολικής 100% με 1κ.γ.ταχινόμελο και 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι.

1/2  παλάμη ψωμί από φυτρωμένο σιτάρι με 1 κ.γ. αμυγδαλοβούτυρο

1/2 παλάμη μαύρο γερμανικό ψωμί (Vollkombrot από το σούπερ μάρκετ) με 1 σπιρτόκουτο τυρί.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

·         Πάντα με δύο ώρες τουλάχιστον διαφορά από το προηγούμενο και επόμενο γεύμα.

·         1 τουλάχιστον φλιτζάνι φρέσκα φρούτα πχ. 1 πορτοκάλι. Συνοδευτικά 1 ποτήρι Κεφίρ ή ξινόγαλα ή Αριάνι.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

·         1-2 φορές την εβδομάδα όσο ψάρι ή θαλασσινά (όχι ωμά) θέλεις με χόρτα ή βρασμένα λαχανικά, πχ. μπρόκολο.

·         2 φορές την εβδομάδα από 2 φλυτζάνια τσαγιού λαδερό πχ. αγκινάρες αλά πολίτα ή 1 μερίδα χορτόπιτα με 1 κ.σ. γιαούρτι σακούλας

·         2 φορές την εβδομάδα από 2 φλιτζάνια τσαγιού φακόρυζο ή ρεβιθοπίλαφο. Συνοδευτικά σαλάτα με 3 διαφορετικά λαχανικά/μυρωδικά πχ. μαρούλι, άνηθο, κρεμμυδάκι.

·         1 φορά την εβδομάδα 1 παλάμη κόκκινο κρέας ψητό με 1 φλιτζάνι τσαγιού καστανό ρύζι ή φαγόπυρο και σαλάτα με 3 χρώματα λαχανικών/μυρωδικών

·         1 φορά την εβδομάδα 1 παλάμη κοτόπουλο με 1 φλιτζάνι τσαγιού πατάτες φούρνου (με τη φλούδα) και συνοδευτικά σαλάτα χωριάτικη.

Εφεδρικό γεύμα: 2 φλιτζάνια τσαγιού pasta ολικής άλεσης με σάλτσα λαχανικών, θαλασσινών ή ντομάτας.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

*Πάντα με δύο ώρες τουλάχιστον διαφορά από το προηγούμενο και επόμενο γεύμα.

*1 φλιτζάνι τσαγιού φρέσκα φρούτα πχ. Φράουλες. Συνοδευτικά με 30 γραμμάρια ανάλατους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σου (όσοι χωράνε στη χούφτα) ή με 2 δάχτυλα παστέλι.

 ΒΡΑΔΙΝΟ

·         1 γιαούρτι (πρόβειο, παραδοσιακό με την πέτσα) με 1 κ.γ. μέλι ή φρέσκα φρούτα.

·          Ενισχυμένη σαλάτα με 1 φλιτζάνι τσαγιού υλικά της αρεσκείας σου τύπου χωριάτικη, Ceasars, τονοσαλάτα ή με διάφορους συνδυασμούς από ξηρούς καρπούς, ξερά φρούτα, ρόδι, κρουτόν, αβγό, αβοκάντο, κινόα, καλαμπόκι, τυρί, φυτρωμένες ρίζες, καπνιστό σολομό κ.ο.κ., αλλά χωρίς αλλαντικά.

·         2-3 κ.σ. νιφάδες βρόμης, 1 κ.γ. λιναρόσπορο, 1 κ.γ. σταφίδες ή μέλι, όλα σε 1 φλιτζάνι τσαγιού γάλα ή γιαούρτι ή ξινόγαλα.

·         1/2 παλάμη ψωμί ολικής άλεσης με 10 ελιές και ντοματίνια

·         1/2 παλάμη ψωμί από φυτρωμένο σιτάρι και 1 αβγό, συνοδευτικά με ντοματίνια.

·         1 τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί, ντομάτα και ρίγανη, συνοδευτικά με ντοματίνια.