Μπορεί ο Σεπτέμβριος να έχει ταυτιστεί με την έναρξη μιας νέας σχολικής χρονιάς, αλλά για τους απανταχού fashionistas είναι ο μήνας των fashion weeks όπου παρουσιάζονται οι ready-to-wear κολεξιόν των πιο γνωστών σχεδιαστών για την άνοιξη του επόμενου έτους στις τέσσερις Μητροπόλεις της Μόδας, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μιλάνο και Παρίσι. Μετά την ολοκλήρωση του Paris Fashion Week στις 3 Οκτωβρίου, οι τάσεις για την άνοιξη του 2013 έχουν διαμορφωθεί, τα νέα do’s & τα don’ts είναι πλέον γνωστά στους συντάκτες μόδας μήνες πριν αποτινάξουμε τα πουλόβερ μας.

Ποια ήταν ωστόσο τα fashion shows και πάρτυ που ξεχώρισαν στο πρόσφατο fashion week της Νέας Υόρκης;

H Victoria Beckham στο τέλος του show της

Οι προβολείς στράφηκαν προς την επίδειξη μόδας της Victoria Beckham η οποία έλαβε χώρα στη δημόσια βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης (άραγε η έμπνευση του χώρου προήλθε από τον γάμο της Carrie στη πρώτη ταινία Sex & The City;). Η σχεδιάστρια δήλωσε πως “θέλει να σχεδιάζει ρούχα που θέλει να φοράει η ίδια” γι’αυτό όλοι ξαφνιάστηκαν όταν τα μοντέλα της φόρεσαν flat σανδάλια δια χειρός Manolo Blahnik προκειμένου να διασχίσουν τη πασαρέλα! Σε αντίθεση με το λαμπρό show της κολλητής της, η Katie Holmes έκανε ένα σεμνό ντεμπούτο στην Εβδομάδα Μόδας, επιλέγοντας να κάνει παρουσίαση και όχι πασαρέλα, 14 μόλις συνόλων. Η Holmes μαζί με τη συνέταιρο της Jeanne Yang χαιρέτησε προσωπικά τους δημοσιογράφους που βρέθηκαν εκεί εξηγώντας τους πως “η παρουσίαση αναπαριστά τον τρόπο που δουλεύουμε στη Holmes & Yang, ήσυχα και χαλαρά.”

Η K.Holmes & J.Yang μαζί με τα μοντέλα τους

Η τηλεοπτική Carrie πάλι επέλεξε να παραβρεθεί στο fashion show της Diane Von Furstenberg η οποία σε συνεργασία με τη Google παρουσίασε το καινοτομικό Glass, ένα ζευγάρι γυαλιών που αποτελείται από μία μικρή κάμερα και επιτρέπει σε εκείνον που το φοράει να αποθανατίζει τις εικόνες που αντικρίζει και να τις μοιράζεται με το ψηφιακό περιβάλλον του όπως ακριβώς συμβαίνει με τα smart phones.

Ο Sergey Brin, συνιδρυτής της Google, ο οποίος όχι μόνο παρευρέθη στο show αλλά έζησε την εμπειρία του catwalk όταν εμφανίστηκε στο τέλος μαζί με την Diane Von Furstenberg , δήλωσε πως “η ομορφιά, το στυλ και η άνεση είναι τόσο σημαντικά για το Glass όσο και η νέα τεχνολογία“. Οι εμπειρίες της Βελγίδας σχεδιάστριας και της ομάδας της φορώντας το Glass την εβδομάδα πριν το fashion show συγκεντρώθηκαν σε ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «DVF μέσα απ’το Glass» το οποίο θα ανέβει σύντομα στη Google+ σελίδα της σχεδιάστριας και στο YouTube κανάλι της Google. Η Sarah Jessica Parker και ο Rupert Murdoch δεν έχασαν την ευκαιρία να «βάλουν τα γυαλιά» στους υπόλοιπους δοκιμάζοντας πρώτοι το Glass.

Η Diane Von Furstenberg & o Sergey Brin της Google στο τέλος του show

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

H Sarah Jessica Parker δοκιμάζει το DVF “Glass”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Την τελευταία μέρα της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης επέλεξε η Lady Gaga για να παρουσιάσει το άρωμα της «Fame» (εξάλλου, τι έχουν οι Beyonce και Jennifer Lopez που δεν έχει εκείνη…). Το πάρτυ έλαβε χώρα στο μουσείο Guggenheim, μετά τη παρουσίαση του διαφημιστικού σποτ, η πάντα ανατρεπτική Lady Gaga εμφανίστηκε παριστάνοντας την κοιμισμένη πάνω σε ένα καναπέ μέσα σε μια τεράστια κατασκευή-αναπαράσταση του μπουκαλιού του αρώματος της. Ο “ύπνος ομορφιάς” της κράτησε 30 ολόκληρα λεπτά κι όταν ξύπνησε πήγε κατευθείαν στο VIP δωμάτιο να πουδράρει τη μύτη της μαζί με τις φίλες της Paris Hilton και Lidsay Lohan για να επιστρέψει στην αίθουσα του πάρτυ προκειμένου να “χτυπήσει” τατού με ένα χερουβείμ στο πίσω μέρους του λαιμού της ως ενθύμιο εκείνης της βραδιάς. Οι υπόλοιποι θαμώνες, ανάμεσα τους και ο Marc Jacobs, μάλλον επέλεξαν να αγοράσουν το άρωμα για να θυμούνται την τελευταία μέρα του New York Fashion Week!

H Lady Gaga κατά την άφιξη της στο πάρτυ για το άρωμα της