Tom Cruise; Ποιος Tom Cruise; Η Nicole Kidman έχει ξορκίσει πλέον το παρελθόν της για τα καλά. H ξανθιά καλλονή, που μπορεί κανείς να την απολαύσει σε δύο ταινίες αυτό το μήνα, βλέπε The Paperboy και Stoker,  δεν μας θυμίζει απλά το όνομά της, αλλά το κάνει να λάμπει ξανά, όπως η κατάλευκη επιδερμίδα της, δείχνοντας πιο όμορφη από ποτέ, απίστευτα ώριμη και σε απόλυτη ισορροπία. Βαθιά ερωτευμένη και πανέτοιμη να απολαύσει οποιαδήποτε ευκαιρία της δίνει ειδικά  ο ανεξάρτητος κινηματογράφος. Η Kidman επιστρέφει αυτές τις μέρες εντυπωσιακά με τις δύο αυτές ταινίες, θυμίζοντας ξεκάθαρα πως είναι μία από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της.

Σε μία καριέρα που έχει να επιδείξει από δράματα και κωμωδίες, μέχρι μιούζικαλ και Kubrick, η Kidman ήταν πάντα εκεί, παρούσα, διαλέγοντας από τα μη εμπορικά σενάρια, μέχρι τα πιο ανάλαφρα, έχοντας μία γκάμα έργων που οι μεγάλες αποστάσεις ανάμεσά τους είναι αυτές που της δίνουν τον χαρακτηρισμό της ξεχωριστής ερμηνεύτριας.

Από το The Paperboy…

Στο φιλμ του Lee Daniels (θυμάστε το εξαιρετικό Precious;), η Kidman παίζει το slut απομεινάρι του Νότου, ανοίγοντας τα πόδια ως μία “δευτεροκλασάτη” southern εκδοχή της Sharon Stone, σ’ ένα φιλμ όπου συμπρωταγωνιστεί με τους Zac Efron, John Cusack και Matthew McConaughey. Ένα “Southern Gothic noir”, όπου ο δημοσιογράφος McConaughey μαζί με τον αδελφό του (Efron), προσπαθεί να αθωώσει έναν μελλοθάνατο (Cusack), ελπίζοντας στο βραβείο Πούλιτζερ. Τα πράγματα περιπλέκονται όταν θα εμφανιστεί μία γυναίκα (Kidman), η οποία παρότι δεν γνώριζε τον κατάδικο, διατηρεί μαζί του αλληλογραφία και είναι ήδη αρραβωνιασμένοι. Όσο η έρευνα συνεχίζεται, τα μυστικά και οι εμμονές των χαρακτήρων, έρχονται στην επιφάνεια, με την Kidman να αφήνει την σεξουαλικότητα του ρόλου να την παρασέρνει…

στο Stoker…

“Gothic” αποχρώσεων είναι και το θρίλερ του Park Chan-wook όπου επίσης πρωταγωνιστεί στο ρόλο της διαταραγμένης ψυχολογικά μητέρας. Σε σενάριο του Wentworth Miller του Prison Break και με τον Ridley Scott στην παραγωγή, το πρώτο αγγλόφωνο φιλμ του Κορεάτη σκηνοθέτη του Oldboy, θέλει τον «άντρα» της Kidman και «πατέρα» της Mia Wasikowska, να σκοτώνεται και τον μυστηριώδη θείο Matthew Goode να εμφανίζεται για να συμπαρασταθεί. Η κόρη, ενώ υποψιάζεται πως έχει επικίνδυνους σκοπούς, την ίδια ώρα νοιώθει να γοητεύεται από την παρουσία του…

…και από εκεί στο Τενεσί

«Εάν δεν ζεις στο Hollywood, μπορείς να έχεις μία φυσιολογική, ήρεμη ζωή». Αυτό απολαμβάνει πλέον έχοντας επιλέξει να χαίρεται την οικογένειά της με τον country τραγουδιστή Keith Urban, στο Νάσβιλ του Τενεσί (έχει και δύο παιδιά από τον γάμο της με τον Tom Cruise), ενώ την ίδια ώρα έχει ανταλλάξει τους απροσανατολιστικούς προβολείς του Hollywood με την ικανοποίηση να ερμηνεύει τη μια στιγμή μία «χαλαρής» ηθικής γκόμενα, την άλλη μία «ασταθή» ψυχολογικά γυναίκα, την επόμενη την λαμπερή Grace Kelly στο επερχόμενο Grace of Monaco. Όπως λέει και η ίδια, έχει παραδοθεί σ’ αυτή την εμπειρία να μπαίνει και να βγαίνει σε τόσους πολλούς διαφορετικούς χαρακτήρες. Και δεν το αλλάζει με τίποτα…

http://www.youtube.com/watch?v=_1jbWpc4NtA