Το fashion Show της Calzedonia για το καλοκαίρι του 2015 ήταν κάτι παραπάνω από επίδειξη μόδας.Παγκόσμια επιτυχία και μεγάλοι αριθμοί για την viral επίδειξη μόδας του ιταλικού brand. Όχι μόνο μεγάλη επιτυχία αλλά και μεγάλους αριθμούς σε views κέρδισε το Fashion Show.  Ένα πραγματικά viral γεγονός με όλα τα μέσα ενημέρωσης επικεντρωμένα στο catwalk, που ανέδειξε ένα νέο τρόπος συμμετοχής των fans από μακριά!

Με στόχο την υποστήριξη του λανσαρίσματος της νέας συλλογής μαγιό Summer 2015, 3 #Tweetcams ήταν τοποθετημένα στην πασαρέλα, πήραν 1000 εικόνες σε real time τις οποίες είδαν οι χρήστες χάρη σε ένα tweet που αποστάλθηκε από το λογαριασμό Tweet Calzedonia. Κάτι που έγινε για πρώτη φορά στην Ιταλία!Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για μία ευρωπαϊκή εκστρατεία στο Twitter που γέννησε συνολικά περίπου 6 εκατομμύρια views, και ένα ποσοστό engagement 4 φορές μεγαλύτερο από το κανονικό επίπεδο. Όλα μέσα σε 2 μέρες που διήρκεσε η επίδειξη μόδας.

Amazon Senior Management Visits Italian Fulfillment Center Amazon Senior Management Visits Italian Fulfillment Center Amazon Senior Management Visits Italian Fulfillment Center

Στο Instagram, τα hashtags #calzedoniashow #calzedonia και #CLZ χρησιμοποιήθηκαν περισσότερες από 8200 φορές, οι φωτογραφίες του λογαριασμού calzedonia με αναφορά στο show μέτρησαν πάνω από 140.000 likes συνολικά, επιτρέποντας το brand να υπερβαίνει τους 300.000 follοwers.

Μεγάλη επιτυχία σημειώθηκε και στο Facebook, καθώς: 34.000 likes συνολικά εντός 2 ημερών κατά την επίδειξη μόδας είχε σαν αποτέλεσμα το ιταλικό brand να φτάσει τους 2.500.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Αντίστοιχα, το site calzedonia.com δέχτηκε συνολικά 250.000 επισκέψεις και είχε 1.270.000 page views.

Ο στόχος επιτεύχθηκε λοιπόν για το brand από τη Βερόνα, δημιουργώντας περιεχόμενο και engagement με τους fans του σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να προωθήσει επικοινωνιακά την συλλογή Calzedonia Beachwear 2015.