Σε πρόσφατο άρθρο είχαμε αναφέρει πως τα νούμερα του Google φανερώνουν ποια είναι τα πιο ισχυρά είδωλα της μόδας βάσει των αναζητήσεων που γίνονται. Ομοίως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης έχει και στοιχεία για τις τάσεις της μόδας που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των χρηστών.

Έτσι σε δημοσίευμα των New York Times η ερευνητική ομάδα του Google συνέκρινε τις αναζητήσεις για τάσεις τις μόδας που έγιναν στην αρχή του 2014 με εκείνες που έγιναν στην αρχή του 2015 προκειμένου να ανακαλύψουν ποια trends θεωρούνταν must-have και ποια συγκέντρωναν όλο και λιγότερο το ενδιαφέρον των χρηστών.

Τι συμπεράσματα βγήκαν από αυτή τη σύγκριση; Πως τα jogger pants -βασικό κομμάτι του sporty style- συναγωνίζονται σε τείνουν να αντικαταστήσουν τις αναζητήσεις για τζινΤο 70’s style φαίνεται πως έχει επηρεάσει τους χρήστες του Google αφού οι αναζητήσεις τους επικεντρώνονται στα Palazzo pants, τα χαρακτηριστικά φαρδιά παντελόνια της συγκεκριμένης δεκαετίας, ενώ οι τούλινες φούστες αποτελούν δημοφιλές λήμμα για ντύσιμο σε γάμο.

Jogger Pants

Jogger Pants

Palazzo pants

Palazzo pants

Τούλινη φούστα

Τούλινη φούστα

Και ποιες τάσεις έχουν πτωτική τάση; Τα φορέματα με peplum ‘Οι γυναίκες τα φόρεσαν, τα ευχαριστήθηκαν και είναι έτοιμες να προχωρήσουν’ δήλωσε χαρακτηριστικά η Lisa Green, στέλεχος του Google. Παρόμοια μοίρα ακολούθησαν και τα skinny jeans (μην το αναφέρουμε ξανά, τα τζιν-καμπάνα είναι η καυτή τάση της εποχής).

Κρύψε το peplum dress στο πάνω ντουλάπι (η μόδα κάνει κύκλους, θα το φορέσεις ξανά μια μέρα)

Κρύψε το peplum dress στο πάνω ντουλάπι (η μόδα κάνει κύκλους, θα το φορέσεις ξανά μια μέρα)

Πάρε ανάσα για λίγο

Πάρε ανάσα για λίγο

Τέλος, επειδή μάλλον κάπου υπάρχει ο Θεός της μόδας και προσωπικά θα του ανάψω 10 κεριά, πτωτική τάση έχουν και οι αναζητήσεις για τα string bikinis σε αντίθεση με τα ρετρό μαγιό, ειδικά όσα θυμίζουν δεκαετία του ’60 και το στυλ της Brigitte Bardot, που ανεβαίνουν σταθερά στις προτιμήσεις των αναζητήσεων των χρηστών.

Retro style ολόσωμο μαγιό

Retro style ολόσωμο μαγιό

Σοβαρά τώρα...

Σοβαρά τώρα…

Η έρευνα του Google εκφράζει και τις δικές σου αναζητήσεις;