Μόνο με click away και όχι με click inside είχε προγραμματιστεί να λειτουργήσουν προσωρινά τα καταστήματα ZARA, Pull&Bear και Bershka. Αυτή την απόφαση είχε πάρει ο όμιλος Inditex μετά τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν για το λιανεμπόριο. Ο όμιλος όμως αποφάσισε να ανοίξει τελικά το δίκτυό του και στις «κόκκινες» περιοχές και να λειτουργήσει και με το μοντέλο click inside σε αντίθεση με την αρχική πρόθεση.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το moneyreview.gr, ο λόγος που δεν άνοιξαν νωρίτερα τα καταστήματα ήταν διότι ήθελαν να προετοιμαστούν κατάλληλα και σύμφωνα με όλες τις αποφάσεις της κυβέρνησης. Υπενθυμίζεται ότι η σχετική κοινή υπουργική απόφαση εκδόθηκε το απόγευμα του Σαββάτου. Την ίδια απόφαση έλαβε και η διοίκηση της Jumbo, η οποία αποφάσισε τα καταστήματα σε Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα να λειτουργήσουν με την μέθοδο του click inside.

Οι νέες συνθήκες έχουν προκαλέσει σύγχυση σε εμπόρους και καταναλωτές

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης δήλωσε: «Η Αττική είναι ξανά στο ‘κόκκινο’ επιδημιολογικά. Για τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, το ραντεβού με τον πελάτη εντός καταστήματος, δίνει τη δυνατότητα να δουλέψουν έστω με “click in shop”. Στις εκπτώσεις, το ενδιαφέρον των καταναλωτών επικεντρώνεται σε αυτές τις δύο δραστηριότητες. Δίχως αμφιβολία, η περίοδος των εκπτώσεων χωρίς ανοικτά καταστήματα στο κοινό, δυσχεραίνει τη προσπάθεια όλων. Πολλά είδη, εάν δεν δοκιμαστούν, δύσκολα πωλούνται και αγοράζονται. Οι έμποροι είμαστε αναγκασμένοι να σεβαστούμε και να τηρήσουμε κάθε αναγκαίο μέτρο εντός καταστήματος. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε εκτός. Οι εικόνες συνωστισμού στους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, απαιτεί αυτοέλεγχο και δεν πρέπει να επαναληφθούν».