Η σύγχρονη γυναίκα καλείται να διαχειριστεί δεκάδες διαφορετικούς ρόλους στην καθημερινότητά της και σίγουρα δεν έχει χρόνο για χάσιμο. Γι’ αυτό, απαιτεί από τις εταιρείες που φροντίζουν για τα ρούχα και κυρίως για τα εσώρουχά της, να τοποθετούν την ίδια σε πρώτο «πλάνο», προσφέροντας λύσεις άνετες, λειτουργικές, με στοιχεία καινοτομίας που είναι φτιαγμένες αποκλειστικά για εκείνη! Τα εσώρουχα άλλωστε είναι aπό τα πιο σημαντικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας μας, κάτι που η κορυφαία στην κατηγορία εταιρεία Triumph το γνωρίζει εδώ και πολλά χρόνια.

Εσύ τι σχέση έχεις με τα εσώρουχά σου;

Ζωντάνια, αυθορμητισμός, αυθεντικότητα και ελευθερία. Αυτές είναι οι τέσσερις λέξεις που εκφράζουν τον πυρήνα της σύγχρονης γυναίκας, η οποία και είναι και θέλει να αισθάνεται μοναδική κάθε στιγμή της ημέρας. Πως όμως μια γυναίκα θα αισθανθεί ξεχωριστή όταν βρίσκεται καθοδόν για τη δουλειά της και όλη την ώρα τραβά την ενοχλητική μπανέλα μέσα από την μπλούζα της ή νιώθει το κούμπωμα του σουτιέν να την πιέζει στην πλάτη; Σίγουρα αυτή είναι μια συνθήκη που δε βοηθά καμία γυναίκα, μικρή ή μεγάλη, να εκφράσει την ταυτότητά της και στο τέλος της ημέρας να είναι… ο εαυτός της. Οι αλλαγές στις ανάγκες των γυναικών και τα key trends αποτελούσαν πάντα βασική πηγή έμπνευσης για την Triumph στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με νέο design και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή. Όμως πλέον η εταιρεία προχώρησε ένα βήμα παρακάτω επενδύοντας στη δημιουργία μιας αληθινά συναισθηματικής σύνδεσης ανάμεσα στη γυναίκα και τα εσώρουχά της.

#ItsPersonal: Μια καμπάνια ωδή στην έκφραση του εαυτού!

Μια γρήγορη ματιά στην νέα καμπάνια της Triumph αποκαλύπτει αμέσως αυτή την αλλαγή προσανατολισμού. H Triumph μεταμορφώνεται πλέον στην καλύτερη “φίλη” μιας γυναίκας, η οποία είναι έτοιμη να σταθεί δίπλα της και να της προσφέρει λύσεις στην καθημερινότητά της, όποια και να είναι αυτή. Η άνεση, η λειτουργικότητα, η καινοτομία έχουν φυσικά σταθερή θέση στην καμπάνια της εταιρείας, όμως στην πρώτη γραμμή πλέον μπαίνει η ελευθερία να εκφράσει κάθε γυναίκα αυτό που είναι ουσιαστικά.

Γυναίκες πραγματικές, χωρίς φίλτρα, χωρίς υπερβολές έρχονται να γίνουν οι πρωταγωνίστριες, αφήνοντας στο παρελθόν το αψεγάδιαστο μοντέλο με τις στημένες πόζες, που καμία γυναίκα του πραγματικού κόσμου δε μπορεί να ταυτιστεί μαζί του. Αυτό που έχουν να μας πουν είναι μια ιστορία, τη δική τους αλήθεια, που αποτελεί για κάθε γυναίκα-αποδέκτη “ωδή” στην έκφραση του εαυτού της!

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “It’s Personal”, η Triumph στη χώρα μας συνεργάστηκε με 3 αγαπημένες γυναίκες στο ελληνικό κοινό που είναι γνωστές για τον αυθορμητισμό και το ανεπιτήδευτο στυλ. Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η Ελένη Βαΐτσου και η Ραφαέλα Ψαρρού, κυρίες που επιλέγουν στη ζωή τους την αυθεντικότητα και το αίσθημα της ελευθερίας, ταιριάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία της νέας καμπάνιας “It’s Personal”.

Flex Smart για γυναίκες που θέλουν να νιώθουν ελεύθερες

Εκτός από τη μοναδική καμπάνια, η Triumph φέρνει την “επανάσταση” με τη νέα σειρά εσωρούχων Flex Smart. Η σειρά σχεδιάστηκε να προσαρμόζεται σε κάθε διαφορετική κίνηση του σώματος, ώστε κάθε γυναίκα να μπορεί αισθάνεται απαράμιλλη άνεση και στήριξη, φορώντας εσώρουχα που είναι σαν να σχεδιάστηκαν ειδικά για εκείνη. Το σουτιέν Flex Smart ακολουθεί την κάθε κίνηση του γυναικείου σώματος και διαθέτει ειδικά flex ενθέματα που εφαρμόζουν πλήρως, προσφέροντας άνεση όλη μέρα. Πρόκειται για ένα ακόμα «έξυπνο» εσώρουχο από την Triumph που δεν έχει ενοχλητικές ραφές, είναι ανάλαφρο και διατίθεται στο «έξυπνο» μεγεθολόγιο της Triumph από 01 έως 04, το οποίο εφαρμόζει και ακολουθεί τις κινήσεις του σώματος. Έτσι κάθε γυναίκα, όπου και να βρίσκεται, ό,τι και να κάνει, μπορεί να παραμένει άνετη και ευέλικτη, φορώντας εσώρουχα που τα αισθάνεται σαν δεύτερο δέρμα, από βιώσιμα υλικά και άψογο design.

 

Μάθετε περισσότερα για τη σειρά Flex Smart της Triumph με μια επίσκεψη στα:

www.triumph.com

www.triumpheshop.gr