Η Σαντορίνη είναι ένα από τα πιο γραφικά νησιά των Κυκλάδων μας και πόλος έλξης εκατομμύρια τουριστών κάθε χρόνο. Δεν αρκεί λοιπόν να την θαυμάζουμε, πρέπει και να την προσέχουμε και να την προστατεύουμε. Είναι λοιπόν ευκαιρία να αγκαλιάσουμε όλοι την πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη που θα ανακηρύξει τη Σαντορίνη ως νησί με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό. Η Lidl Ελλάς γίνεται αρωγός αυτής της μοναδικής για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλίας προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης. Το πρόγραμμα ονομάζεται «Plastic Free Santorini».

«Η διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη. Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής της δραστηριότητάς και για αυτό πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση», δήλωσε ο κος Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Την πρωτοβουλία υπογράφει και το Εθνικό Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών «Ανταποδοτική Ανακύκλωση» με στόχο να μετατρέψει το μαγικό ηφαιστειογενές νησί σε μια σπείρα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τη μείωση της χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα -στοχεύοντας φυσικά στην ξάπλωσή του σε όλες τις Κυκλάδες και τα νησιά του Αιγαίου.

(από αριστερά προς τα δεξιά): Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς | Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς | Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Τουρισμού | Αντώνης Σιγάλας, Δήμαρχος Σαντορίνης | Γιώργος Κρεμλής, Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα ενέργειας, κλίματος, περιβάλλοντος και κυκλικής οικονομίας | Νίκος Νομικός, Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Σαντορίνης

Η Σαντορίνη δεν επιλέχθηκε τυχαίοα, αφού πρόκειται για ένα νησί που δείχνει ήδη ιδιαίτερες ευαισθησίες στους τομείς του περιβάλλοντος, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής και της πρωτογενούς παραγωγής. Επιπλέον, βρίσκεται στο επίκεντρο της κυβερνητικής προσπάθειας για την αναβάθμισή της ως προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Η Lidl Ελλάς συμμετέχει στην πρωτοβουλία Reset Plastic, τη στρατηγική για το πλαστικό του Ομίλου Schwarz. Στόχος είναι η μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% μέχρι το 2025 και η αύξηση ανακύκλωσης στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο 100%.