Η Jennifer Lopez βρέθηκε στο στόχαστρο μετά την ανακοίνωση της κυκλοφορίας της μάρκας αλκοόλ της, Delola. Η ηθοποιός και τραγουδίστρια ανακοίνωσε την Τετάρτη την εταιρεία αναψυκτικών της, εμπνευσμένη από τις ιταλικές ακτές, αλλά η είδηση ​​αντιμετωπίστηκε με έντονη αντίδραση από τους θαυμαστές που παρατήρησαν ότι η ίδια η J.Lo δεν πίνει.

«Σκέφτομαι ασταμάτητα εδώ και δεκαετίες και όλο και περισσότερο συνειδητοποιώ τη σημασία της απόλαυσης της ζωής», είπε η τραγουδιστής του «Let’s Get Loud» σε ένα βίντεο στο Instagram που προωθεί το ποτό.

«Ήθελα απλώς να δημιουργήσω κάτι καλύτερο – κάτι πιο γευστικό, καλύτερα υλικά, κάτι που θα ήθελα να πιω με τους φίλους και την οικογένειά μου, και αυτό είναι η Delola».

Λίγα λεπτά αφότου η Λόπεζ μοιράστηκε το κλιπ με τους 240 εκατομμύρια ακόλουθούς της, οι απογοητευμένοι θαυμαστές έσπευσαν στα σχόλια για να καταδικάσουν την απόφαση της ερμηνεύτριας να λανσάρει μια μάρκα αλκοόλ.

«Ουαου. Αυτό είναι απογοητευτικό», έγραψε ένα άτομο. «Γιατί να μην δημιουργήσεις μια επωνυμία χωρίς αλκοόλ, δεδομένου ότι έχεις μιλήσει ειλικρινά για τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ και ότι εσύ η ίδια δεν πίνεις; Αυτό είναι τόσο άγνωστο για σένα, πραγματικά περίεργο που πουλάς αλκοόλ».

«Δεν πίνει καν, αλλά λανσάρει αυτή τη μάρκα», έγραψε ένας άλλος, πριν προσθέσει ένας τρίτος θαυμαστής, «Μα εσύ κυριολεκτικά δεν πίνεις; Αυτή είναι αρπαγή χρημάτων!».