Με αφορμή τον θάνατο του Γιώργου Παπαδάκη, ενός εκ των μακροβιότερων δημοσιογράφων, ο οποίος υπηρέτησε το δημοσιογραφικό λειτούργημα για περισσότερα από 40 χρόνια με αγάπη, προσήλωση και ανιοδιοτέλεια, θυμόμαστε την τελευταία φορά που ο δημοφιλής παρουσιαστής είπε για τελευταία φορά στο τηλεοπτικό κοινό “Καλημέρα Ελλάδα” από τη συχνότητα του ANT1 στις 4 Ιουλίου του 2025…
**Ακολουθεί το αρχικό κείμενο όπως δημοσιεύτηκε στις 4/7/2025**
Μετά από 34 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1, ο Γιώργος Παπαδάκης και η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ρίχνουν αυλαία. Ένα φινάλε γεμάτο συγκίνηση, ευχαριστίες, αλλά και δάκρυα από τον ίδιο τον παρουσιαστή, ο οποίος αποφάσισε να κλείσει αυτό τον σημαντικό κύκλο στην τηλεοπτική του πορεία.
Δημοσιογράφοι, συνεργάτες και στελέχη του ΑΝΤ1 βρέθηκαν όλοι μαζί στο πλατό της εκπομπής για να αποχαιρετήσουν τον Γιώργο Παπαδάκη. Του επιφύλαξαν μάλιστα και μια όμορφη έκπληξη με ένα δώρο, εκφράζοντας την εκτίμηση και την αγάπη τους.
Ο Γιώργος Παπαδάκης, φανερά συγκινημένος, δεν έκρυψε τα συναισθήματά του: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΑΝΤ1. Θοδωρή σε ευχαριστώ, άξιε συνεχιστή του Μίνωα, που με έσπρωξε να κάνω αυτό που ονειρευόμουν. Εδώ και 34 χρόνια να με αντέξετε και να αντέξω! Καλημέρα Ελλάδα για τελευταία φορά, δε θα χαθούμε! Έχετε την αγάπη, την εκτίμησή μου και τον σεβασμό μου. Καλημέρα Ελλάδα».

Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα και αγαπώ καθετί καινούργιο! Παρόλο που ξεκίνησα με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, το πάθος μου για τη γραφή με οδήγησε στη Δημοσιογραφία, όπου ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στο ΕΚΠΑ. Πάντα με γοήτευε ο κόσμος του lifestyle, της μόδας, της ομορφιάς και της διακόσμησης (ζυγός που θέλει αρμονία), και τώρα έχω τη χαρά να μοιράζομαι τις δικές μου ιδέες και σκέψεις μαζί σου. Είσαι έτοιμη για αυτό το ταξίδι;
