Αν πέρασες τις τελευταίες μέρες βράδυ από τη Πύλη Ανδριανού τότε κάτι διαφορετικό είδες που αξίζει να το κοιτάξεις λίγο καλύτερα και να σκεφτείς. Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! Σε μια υπέροχη φθινοπωρινή βραδιά, με γεμάτη πανσέληνο και πλήθος κόσμου που συμμετείχε στο κάλεσμα των Estee Lauder Companies, έγινε η φωταγώγηση δύο πολύ σημαντικών μνημείων της Αθήνας, του Ολυμπίειου και της Πύλης του Αδριανού με ροζ χρώμα, στέλνοντας για μια ακόμη χρονιά το ηχηρό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης. Η κα Ελένη Μενεγάκη, Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies πάτησε το κουμπί που φωταγώγησε τα δύο μνημεία, υπό τους ήχους της μουσικής του Δημήτρη Κοντόπουλου.

Capture

Η φωταγώγηση των δύο μνημείων που αποτελεί και την κορύφωση των δράσεων στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης των Estee Lauder Companies, αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε το 1992 από την Evelyn Lauder και στόχο έχει να υπενθυμίσει με έναν δυναμικό και πρωτότυπο τρόπο την σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Capture

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, σύντομο χαιρετισμό απηυθύναν η Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, κα Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, και ο χειρουργός μαστού και Πρόεδρος της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας Ίαση Στήριξη «ΕΜΕΙΣ», κ. Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης.

Capture

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

Capture

  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο – μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
  • Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.