Η Victoria’s Secret, η εταιρεία εσωρούχων που κάποτε ήταν γνωστή για τα αδύνατα μοντέλα της που φορούσαν φτερά αγγέλου και περπατούν στην πασαρέλα, θέλει να επιστρέψει στη «σέξι» πλευρά της για την οποία ήταν γνωστή, μετά από μια πτώση των πωλήσεων μετά την κίνηση της εταιρείας προς το “μάρκετινγκ χωρίς αποκλεισμούς”.

Η μάρκα είχε απομακρυνθεί από την ιδέα των “Αγγέλων” και παρουσίαζε plus size μοντέλα, τρανς, άτομα με ειδικές ανάγκες και εκείνα που δεν θεωρούνται όμορφα από τα σύγχρονα πρότυπα ομορφιάς.  Οι New York Times επαίνεσαν την κίνηση το 2021, λέγοντας ότι η μάρκα επαναπροσδιορίζει το «σέξι».

Ωστόσο, σε μια παρουσίαση σε επενδυτές την περασμένη εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, το «σέξι» ήταν ο νέος στόχος για την εταιρεία, η οποία το 2018 σταμάτησε τα διάσημα σόου της και ξεκίνησε νέες καμπάνιες με transgender, plus size και LGBTQ μοντέλα και εκπροσώπους. Το rebrand του «σέξι» απλά δεν λειτούργησε.

Η εταιρεία προβλέπει έσοδα 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, μειωμένα κατά 5% από το 2022. Αυτή η πρόβλεψη είναι επίσης μειωμένη πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια από το 2020, όταν η εταιρεία είδε 7,5 δολάρια δισεκατομμύρια έσοδα, σύμφωνα με το CNN. Η εταιρεία επιδιώκει να αυξήσει την κερδοφορία και να επιστρέψει στα κέρδη άνω των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσιες πωλήσεις.

Η επιστροφή της εταιρείας στη «σέξι» πλευρά της, ωστόσο, έρχεται για άλλη μια φορά καθώς οι εταιρείες τσιμπούν τα τακούνια της μάρκας, όπως το Savage X Fenty της τραγουδίστριας Rihanna και το Skims της Kim Kardashian, έχουν δει εκθετική ανάπτυξη.

Διάβασε επίσης:

Rolling Stones: Βγάζουν νέο άλμπουμ… μετά από 18 χρόνια!