Σε βασανίζει καιρό, έχεις κάνει τις εξετάσεις σου και η συμβουλή του γιατρού σου ήταν να προσέχεις τη στάση του σώματός σου, ειδικά αν κάνεις καθιστική δουλειά. Εσύ και καθιστική δουλειά κάνεις και τη στάση σου δεν προσέχεις.

Ακολούθησε asap τις ακόλουθες συμβουλές προκειμένου να μη βασανίζεσαι κάθε βράδυ.

# Διάλεξε ανατομικό μαξιλάρι. Είναι πολύ σημαντικό να είναι «καλό» το μαξιλάρι σου, προκειμένου να είναι σωστή η στάση του κορμιού σου (έστω και στο τελευταίο του οκτάωρο).

# Κοιμήσου ανάσκελα. Αν έχεις λοιπόν αποκτήσει το κατάλληλο μαξιλάρι και στη συνέχεια κοιμηθείς ανάσκελα, θα εξασφαλίσεις την πιο φιλική προς τον αυχένα σου στάση.

Τοποθέτησε την οθόνη του υπολογιστή σου στο ύψος των ματιών σου.

 

 

Κούνα τον αυχένα σου δεξιά – αριστερά, εμπρός και πίσω κάθε 30 λεπτά μάξιμουμ, προκειμένου να μην αγκιλώνεται και να υπάρχει κίνηση στην περιοχή.

# Χρησιμοποίησε ακουστικό. Μην στηρίζεις το τηλέφωνο με το κεφάλι σου στον ώμο. Σε επιβαρύνει πολύ.

Πιες πολλά υγρά. Οι δίσκοι μεταξύ σπονδύλων και σπονδυλικής στήλης αποτελούνται κυρίως από νερό. Ιδανικά θα ήταν 8 ποτήρια.

Κρατήσε σταθερό το βάρος. Κιλά προς τα πάνω επιβαρύνουν συνήθως αρθρώσεις και κόκαλα.

Όσο πιο κοντά βρίσκεσαι στο φυσιολογικό σου βάρος, τόσο καλύτερα για τον αυχένα σου.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published.