Μία εντυπωσιακή συλλογή που εστιάζει στην ανάπτυξη άνετων, λειτουργικών και ανθεκτικών ρούχων, που μπορούν να φορεθούν και να αγαπηθούν για γενιές.

Η Fjällräven, η καταξιωμένη σουηδική εταιρεία εξοπλισμού και ρουχισμού για outdoor δραστηριότητες, επέστρεψε φέτος με μια εντυπωσιακή συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. Η νέα συλλογή, που ξεχωρίζει για την άνεση, τη λειτουργικότητα και την ανθεκτικότητα των ρούχων της, υπόσχεται να γίνει αγαπημένη και να μεταδίδει τη φιλοσοφία της εταιρείας από γενιά σε γενιά.

Η Αρκτική Αλεπού Φέρνει την Άνοιξη στην Αθήνα

Στην καρδιά της Αττικής, στο showroom της FENIX Outdoor στη Μεταμόρφωση, πραγματοποιήθηκε το πρωτοποριακό media event της Fjällräven. Το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων συγκεντρώθηκε γύρω από την παρουσίαση της νέας συλλογής, η οποία είχε ως κεντρικό της θέμα τη συνύπαρξη της ανθρώπινης δραστηριότητας με τη φύση. Το σύμβολο της αρκτικής αλεπούς, έμβλημα της Fjällräven, υπενθύμισε την αγάπη της εταιρείας για τη βιώσιμη μόδα και τη φυσική περιπέτεια.

WALK WITH NATURE: Ένα Μήνυμα Ανανέωσης

Η νέα καμπάνια “WALK WITH NATURE” της Fjällräven δεν ακολουθεί τις παροδικές μόδες αλλά εστιάζει στην ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών, χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα και οργανικά υλικά. Η εταιρεία δεσμεύεται να μη χρησιμοποιεί επιβλαβείς υπερφθοράνθρακες στα ρούχα της, εξασφαλίζοντας ότι κάθε κομμάτι είναι ασφαλές για τον χρήστη και το περιβάλλον.

Εικόνες και Ιστορίες από το Media Event

Το event έδωσε την ευκαιρία στους καλεσμένους να γνωρίσουν από κοντά τις νέες τεχνολογίες και να ενημερωθούν για τους στόχους του brand. Παράλληλα, ξεχωριστές ιστορίες που μοιράστηκαν, όπως η περιπέτεια της Μαίρης Ρετσίνα στο Περού και οι συμβουλές του Μανώλη Αρμουτάκη για το πακετάρισμα και την πεζοπορία, εμπλούτισαν την εμπειρία των παρευρισκομένων, καταδεικνύοντας την πρακτική αξία των προϊόντων Fjällräven σε κάθε εξόρμηση.

Leave a Reply

Your email address will not be published.