Η Nivea Crème αποτελεί ένα προϊόν που υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια τις ανάγκες της επιδερμίδας. Πολλές είναι οι Ελληνίδες που τη θεωρούν απαραίτητη προσθήκη στο νεσεσέρ τους. Προσφέρει εντατική φροντίδα και ενυδάτωση ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Μπορεί να ανακουφίσει την ερεθισμένη επιδερμίδα από το υπερβολικό κρύο και συμβάλλει στη διατήρηση της «ζωντάνιας» του τατουάζ. Πρόσφατα μάλιστα η NIVEA συνεργάστηκε με τρεις ταλαντούχες tattoo artists ανανεώνοντας την εικόνα της. Το αποτέλεσμα ήταν 3 συλλεκτικές συσκευασίες εμπνευσμένες από την τέχνη του tattoo.

Στόχος της συλλεκτικής σειράς είναι να μας εμπνεύσει και να μας υπενθυμίσει όλες τις αξίες, που καλούμαστε να διατηρήσουμε αναλλοίωτες στη ζωή μας. Οι limited συσκευασίες της NIVEA Crème αποτελούν ωδή στο γυναικείο empowerment. Η τέχνη του tattoo, επιλέχθηκε ως το μέσο που δε γνωρίζει από περιορισμούς. Αποτελεί κοινή «γλώσσα» για όλους, ώστε να αποτυπώσει το αίσθημα της Ελευθερίας, της Ποικιλομορφίας και της Ενότητας.

H Roza από την Ελλάδα με το σχέδιο «Wild & Free» μας προσκαλεί να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο

Η ιστορία του «Wild & Free» σχεδίου ξεκινάει όταν η NIVEA προσέγγισε την tattoo artist Roza Salim με σκοπό να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε αυτό το project. Σκοπός ήταν να αποτυπωθούν πάνω στις limited edition συσκευασίες της NIVEA οι αξίες όπως η Ελευθερία, η Ποικιλομορφία και η Ενότητα, από 3 tattoo artists διαφορετικών χωρών και να αποδώσουν σχεδιαστικά ένα ενιαίο piece of art.

Το «Wild & Free» design είναι η οπτική της Roza για μια ζωή, χωρίς περιορισμούς. Με έμπνευση τον καλλιτέχνη Alphonse Mucha αλλά και την ανάγκη να εκφράσει τα συναισθήματα της ανεμελιάς και της ευχαρίστησης, η Roza επέλεξε να δημιουργήσει ένα σχέδιο με έντονα χρώματα. Για πρωταγωνίστρια επέλεξε την κοπέλα που αγκαλιάζει την αλεπού και τα ανθισμένα τριαντάφυλλα που τους περιβάλλουν. Πρόκειται για αποτύπωση της αυθεντικής ομορφιάς.

Εκτός από τη Roza, δύο ακόμα tattoo artists φιλοτέχνησαν με τα σχέδιά τους τις συλλεκτικές αυτές συσκευασίες της NIVEA Crème. Η Lucille από την Ιταλία με το σχέδιο «Stronger Together» επικοινωνεί τη δύναμη της ενότητας και η Dolores από την Ισπανία με το «Love is Love» θέλει να μας θυμίσει πως η αγάπη ξεπερνά κάθε εμπόδιο.