Η Avon αλλάζει την ταυτότητα της και μας προσκαλεί να την ξανά γνωρίσουμε. Ο παγκόσμιος κολοσσός του κλάδου της ομορφιάς επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά του με την νέα καμπάνια: «Watch Me Now – Δείτε Με Τώρα». Η νέα εικόνα παρουσιάζεται παγκοσμίως, σε όλες τις αγορές από τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τα 135 χρόνια της εταιρείας.

Η Avon αλλάζει και μας καλεί να την δούμε με «άλλο μάτι»

H Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας δηλώνει ότι η νέα ταυτότητα αναδεικνύει τη σύγχρονη Avon και τον σκοπό της να μεταμορφώσει τη ζωή των γυναικών προς το καλύτερο. Είναι γνωστή πλέον η δράση του κολοσσού για την ενδυνάμωση των γυναικών παγκοσμίων.

Η Avon παρουσιάζει την νέα της ταυτότητα με την καινούργια καμπάνια «Watch Me Now», καλώντας το κοινό να επανεξετάσει τις απόψεις του για την εμβληματική εταιρεία, η οποία μεταμορφώνει τις ζωές των γυναικών, προσεγγίζοντας διαφορετικά την ομορφιά, και αναδεικνύοντας το σύγχρονο προφίλ της ως μία καινοτόμα και τολμηρή εταιρεία ομορφιάς που μάχεται κατά των διακρίσεων.

Η καμπάνια «Watch Me Now» θα παρουσιαστεί παγκοσμίως σε όλα τα σημεία επαφής της Avon με τους καταναλωτές της από τον Σεπτέμβριο του 2020.

Μπορείτε να δείτε την ταινία της καμπάνιας «Watch Me Now»:

Κλείνοντας τα 135 χρόνια της, η καμπάνια «Watch Me Now» είναι ένα νεύμα προς την κληρονομιά της Avon, που είναι μια εταιρεία με σκοπό: χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ομορφιάς, δημιουργεί ευκαιρίες κέρδους για τους ανθρώπους με τους δικούς τους όρους και υποστηρίζει σκοπούς, όπως η αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού για περισσότερο από έναν αιώνα. Γιορτάζει την ανάδειξη όσων δεν πίστευαν ότι μπορούν, αναδεικνύοντας απροσδόκητες και υποτιμημένες πτυχές της φιλοσοφίας της εταιρείας, των ανθρώπων της, του ακτιβισμού και των προϊόντων της, για τα οποία η Avon έχει λάβει περισσότερα από 750 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 300 βραβεία.

Το «Watch Me Now» είναι μια νέα οπτική απεικόνιση της ταυτότητας της εταιρείας και ανανέωση του λογοτύπου της, η πρώτη που επιχειρείται τις τελευταίες δεκαετίες, παράλληλα με την υιοθέτηση ενός πιο τολμηρού τόνου, ώστε να απευθύνεται, σήμερα, πιο αποτελεσματικά στα εκατομμύρια Μέλη και πελάτες της. Το νέο λογότυπο έχει ήδη αρχίσει να αποτυπώνεται σε προϊόντα και φυλλάδια και ακολουθεί τις καμπύλες γραμμές του αρχικού λογότυπου της Avon της δεκαετίας του 1930, με τη νέα χρωματική παλέτα να βασίζεται στις καμπύλες του προσώπου μιας γυναίκας.

Νομίζατε ότι ξέρατε την AvonΞανασκεφτείτε το!

Avon. Watch Me Now.