Ωραίες οι λιχουδιές, ωραία τα φαγητά ακόμα πιο ωραίο το junk food αλλά πότε μπαίνει stop;

Τα οικονομήσαμε τα κιλάκια μας και τώρα πως θα τα ξεφορτωθούμε, με το καλοκαίρι να είναι προ των πυλών; Εντάξει, σε καταλαβαίνω, και εγώ λιχούδο είμαι, αλλά παν μέτρων άριστον!

Ήρθε η ώρα να ξεφουσκώσουμε και έτσι έχω να σου προτείνω, κάποιες χρήσιμες διατροφικές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν!

Ακτινίδιο, μπρόκολο, εσπεριδοειδή και πιπεριές, πλούσια σε βιταμίνη C, χαρίζουν γερό ανοσοποιητικό και ενέργεια.
Καρύδια, σολομός, σαρδέλα, λιναρόσπορος, γαύρος και λαχανάκια Βρυξελλών θα σε βοηθήσουν να έχεις καλή υγεία καθώς είναι πλούσια σε Ω3.
Κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά, πουλερικά και μύδια είναι κατάλληλα ώστε να βοηθήσουν στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών, εξαιτίας της βιταμίνης Β12 που διαθέτουν.


Το μαρούλι και το σπανάκι από την άλλη, έχουν βιταμίνη Κ12 και χαρίζουν δύναμη στον οργανισμό.
Το βοδινό, τα πουλερικά, το συκώτι, τα ψάρια, τα ρεβίθια και τα φασόλια έχουν βιταμίνη Β6 και μας προσφέρουν μια ισορροπημένη διατροφή.
Καρποί με κέλυφος και πράσινα λαχανικά, είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά και διαθέτουν βιταμίνη Ε.

Εννοείται, πως δεν χρειάζεται να αποχωριστείς από την διατροφή σου τις «κακές» λιχουδιές, όμως μην το παρακάνεις. Μικρές ποσότητες 1 φορά την εβδομάδα, δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν. Γιατί και το να στερείσαι τελείως αυτό που λιγουρεύεσαι, πάλι κακό κάνει στον οργανισμό σου.

Και φυσικά, πολύ πολύ νερό και άσκηση! Για να χτίσεις κάτι σωστό. Η διατροφή από μόνη της, πόσο να σε βοηθήσει;

Πάμε δυνατά;!

Leave a Reply

Your email address will not be published.