Για τη νέα σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνα 2023, ο γερμανικός πολυτελής οίκος μόδας MCM τιμά την κληρονομιά του με μια νέα καμπάνια που παρουσιάζει εμβληματικά κομμάτια του οίκου, με πρωταγωνίστρια το supermodel, Cindy Crawford, η οποία ποζάρει στον φωτογραφικό φακό του Juergen Teller. Η καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον θρυλικό creative director Fabien Baron της Baron & Baron, παρουσιάζει το supermodel να
κρατά το τελευταίο Mode Travia crossbody, απεικονίζοντας μια νεανική διάθεση και μια αδιαπραγμάτευτη στάση. Μια μεγάλη ποικιλία από τα πιο εμβληματικά σχέδια του οίκου MCM στο κλασικό
χρώμα το Cognac Visetos.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η καμπάνια συνδέει το παρελθόν της MCM με το παρόν – με διακριτικές αναφορές στην καμπάνια της MCM του 1996, στην οποία επίσης πρωταγωνιστούσε η Cindy Crawford, φωτογραφηθείσα από τον σπουδαίο Herb Ritts. Σήμερα, ο Juergen Teller αποτυπώνει εξαιρετικά το πνεύμα της MCM χωρίς εποχή, χωρίς ηλικία και χωρίς φύλο, τα οποία ενσαρκώνουν το σύγχρονο πνεύμα του οίκου. “Ήταν νοσταλγικό για μένα να ταξιδέψω πίσω στο χρόνο με την MCM από την πρώτη μας φωτογράφιση στη δεκαετία του ’90 με τον αγαπημένο μου φίλο, Herb Ritts. Οι κλασικές τους τσάντες παραμένουν διαχρονικές”, ανέφερε η Cindy Crawford.

Γεννημένη από ένα πνεύμα καινοτομίας και μια στάση που έσπαγε τους κανόνες και καθόριζε το Μόναχο στα τέλη της δεκαετίας του 1970, η MCM ενσάρκωσε το L’enfant terrible, δημιουργώντας τα απόλυτα αξεσουάρ για τον καταναλωτή του jet-set, που ανέβασε τη δημοτικότητα της MCM σε παγκόσμιο επίπεδο. “Ήταν τιμή μου να αποτυπώσω το νέο ήθος του L’enfant terrible με δύο απίστευτους συνεργάτες. Πρώτον, με μια παλιά φίλη που θαυμάζω και απολαμβάνω να συνεργάζομαι μαζί της εδώ και πολλά χρόνια – την Cindy Crawford. Το να δουλεύεις μαζί της είναι σαν να δουλεύεις με έναν αληθινό επαγγελματία και εκτιμώ την επιμονή και τις γνώσεις που φέρνει σε κάθε έργο. Δεύτερον, με τον Juergen Teller, έναν πραγματικό καλλιτέχνη που φέρνει μια αναμφισβήτητα μοναδική και θρυλική προοπτική στη δουλειά του. Μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε εικόνες που θα σηματοδοτήσουν την έναρξη μιας νέας εποχής για την MCM.”

Fabien Baron “Αυτή η νέα καμπάνια είναι ένα σημαντικό επόμενο βήμα στην αναδιάταξη της θέσης μας με μια νέα κατεύθυνση, την οποία παρουσιάσαμε για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον περασμένο Ιούνιο. Με την Cindy, γιορτάζουμε τα κλασικά σχέδια heritage που μας βοήθησαν να ξεχωρίσουμε. Προχωρώντας προς τα εμπρός, θα δείτε την MCM να παρουσιάζει μια νέα και ανανεωμένη lifestyle ποικιλία ready-to wear συλλογής, μαζί με επανασχεδιασμένα δερμάτινα είδη και αξεσουάρ για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024. Η εξερεύνηση του παρελθόντος μας με τη Cindy Crawford είναι μια ισχυρή υπενθύμιση στο κοινό μας και ταυτόχρονα, στέλνει ένα μήνυμα για τα βήματα που κάνουμε για να αναβαθμίσουμε το μέλλον της MCM”. Sabine Brunner, Πρόεδρος & Global Brand and Commercial OŠcer, MCM Global AG.