Αδιαμφισβήτητα, υπάρχει πληθώρα πληροφοριών όσων αφορά δίαιτες, διατροφές, άλλες “σκληρές”, άλλες πιο υγιεινές ώστε να μπορέσουμε να χάσουμε τα ανεπιθύμητα κιλά. Προφανώς δεν είμαι η μόνη που έχω προσέξει ότι 9 στις 10 φορές δεν μπορούμε να διατηρηθούμε για πολύ καιρό στα επιθυμητά κιλά που με τόσο κόπο φτάσαμε.

Μεταξύ μας τώρα…είναι ακόμα πιο επίπονο και δύσκολο να παραμείνουμε στα κιλά που θέλουμε. Βέβαια, δεν είμαστε και αποφασισμένες να αφήσουμε πίσω τις διατροφικές μας συνήθειες αλλά και γενικότερα τον τρόπο ζωής μας. Η λύση βρίσκεται στο να υιοθετήσουμε έναν νέο τρόπο ζωής αρχίζοντας από τις παρακάτω 4 μικρές συνήθειες.

Ξεχνάμε να πίνουμε νερό

Όσο ήπιες, ήπιες κατά την διάρκεια της δίαιτας; Λάθος! Συνέχισε να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό ημερησίως για να βοηθήσεις τον μεταβολισμό σου. Για να μην πούμε για τα θέματα υγείας που παραμονεύουν όταν παθαίνεις αφυδάτωση εν αγνοία σου!

Μένουμε πολλές ώρες νηστικές

Πάλι σε απορροφά η δουλεία και ξεχνάς να φας έστω ένα μικρό σνακ; Μια μπάρα Nature Valley με μούσλι σε ξεχωριστές, εξίσου νόστιμες γεύσεις, είναι η τέλεια λύση. Μπορεί να σε χορτάσει, να την απολαύσεις και να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου ώστε να κάνεις καύσεις.  Αν μένεις πολλές ώρες νηστική, όταν επιστρέφεις στο σπίτι πεινάς σαν λύκος κι εκεί μπορείς εύκολα να χάσεις το μέτρο. Έχω να σου προτείνω:

Τραγανές Μπάρες

Μπάρες Πρωτεΐνης

 

Sweet & Salty Nut

Κάνε το σνακ τρόπο ζωής!

Σταματάμε να κινούμαστε

Ενώ πριν ήσουν 3 φορές την εβδομάδα pilates και είχες σταματήσει να παίρνεις το ασανσέρ, τώρα κάπως σαν να κουράστηκες; Θα μπορέσεις να κρατήσεις τα κιλά που θέλεις μόνο αν κάνεις τρόπο ζωής την άσκηση. Δεν εννοώ απαραίτητα να έχεις ενεργή μια συνδρομή στο γυμναστήριο, αλλά μην ξεχνάς να περπατάς, να προτιμάς τις σκάλες και να αξιοποιήσεις κάθε ευκαιρία που σου δίνεται ώστε να κινείσαι!

Δεν κοιμόμαστε σωστά

Είσαι μέσα στο άγχος και αυτό επηρεάζει τον ύπνο σου; Προσπάθησε να τηρείς ένα πρόγραμμα ύπνου και να μην ξεφεύγεις από αυτό. Σιγά σιγά θα ρυθμίσεις έτσι το βιολογικό σου ρολόι και θα κοιμάσαι πιο σωστά με αποτέλεσμα να ξεκουράζεσαι ουσιαστικά. Αν συσσωρεύεις αυπνία και κούραση αυτομάτως αυτό βγαίνει στον οργανισμό ως αίσθημα πείνας. Μάλιστα, όχι πείνα που μπορείς να ικανοποιήσεις με σαλάτα, αλλά έντονη επιθυμία για γλυκό, και αυτό δεν το θέλουμε!

Άλλαξε τον τρόπο ζωής σου τόσο απλά και απόλαυσε τους καρπούς του κόπου που έχεις κάνει μέχρι τώρα. Μην ξεχνάς ότι το στάδιο αυτό είναι εξίσου δύσκολο με το στάδιο της αρχής μιας δίαιτας, αλλά και αυτό που θα σε αποζημιώσει περισσότερο!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.