Η Pull&Bear, η μάρκα νεανικής μόδας του ομίλου Inditex, επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ψηφιακή καινοτομία και παρουσιάζει ένα πρόγραμμα εικονικής πραγματικότητας στο metaverse, το οποίο αποτελείται από ένα εικονικό showroom, ένα δοκιμαστήριο για τα outfits της μάρκας και ένα παιχνίδι surf.

H μεταφορά σε ένα τμήμα αυτού του σύμπαντος θα είναι επίσης δυνατή μέσω μιας διαδικτυακής προσαρμογής, στην οποία όλοι οι χρήστες της μάρκας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση και να περιηγούνται στον εικονικό κόσμο, να δοκιμάζουν τον διαμορφωτή Ready Player Me για να προσαρμόζουν το δικό τους avatar και να το ντύνουν με ρούχα της Pull&Bear.

Γι’ αυτό το πρόγραμμα, η Pull&Bear έχει ψηφιοποιήσει έξι looks από τις κολεξιόν που είναι σχεδιασμένες για τη Γενιά Z. Τα ενδύματα θα είναι συμβατά με τις εφαρμογές και τα παιχνίδια στην πλατφόρμα Ready Player Me, συμπεριλαμβανομένων των VRChat, Somnium Space, LIV και Animaze.

Με στόχο τη δημιουργία του δικού της εικονικού κόσμου, η Pull&Bear συνεργάστηκε με τις εταιρείες La Frontera VR και Meta Creative Shop, οι οποίες κατέστησαν δυνατή την ανάπτυξη ενός σύμπαντος του οποίου η αισθητική και οι λειτουργίες ψυχαγωγίας συνδέονται με το νεανικό κοινό της εταιρείας.

Αυτή η ψηφιακή σκηνή, η οποία θα παρουσιάσει μια συλλογή ενδυμάτων της Pull&Bear, περιλαμβάνει και μια λειτουργία gamingβασισμένη σε ένα παιχνίδι surf, που θα επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν και να αλληλεπιδρούν με τη μάρκα. Αυτή η εμπειρία θα είναι σύντομα διαθέσιμη στα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας Meta Quest 2.

Αυτός ο κόσμος παρουσιάστηκε σε αποκλειστικότητα αυτό το Σαββατοκύριακο στο Scrapworld, το κορυφαίο φεστιβάλ streetwear και urban culture της Ισπανίας. Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, περιελάμβανε ένα περίπτερο της Pull&Bear, όπου όλοι οι παρευρισκόμενοι είχαν τη ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαφορετικές εμπειρίες, καθώς και την παρουσίαση του σύμπαντος της Pull&Bear μέσα στο metaverse.

Διαβάστε επίσης:

Πως να φορέσετε ένα πουκάμισο την άνοιξη