Αν είσαι μικροκαμωμένη σίγουρα θα έχεις βρεθεί κάποια στιγμή σ’ αυτή τη θέση. Μπαίνεις σε ένα μαγαζί, και ερωτεύεσαι ένα φανταστικό παντελόνι. Πας στο δοκιμαστήριο, το φοράς, και σου είναι υπερβολικά μακρύ που δεν αξίζει καν να το κοντύνεις. Πριν όμως καταφύγεις στα παιδικά για να βρεις ρούχα που να σου κάθονται καλά, ακολούθησε τις συμβουλές μας για να μπορείς να ακολουθήσεις τα trends και να φαίνεσαι πιο ψηλή.

  1. Τόνισε τη μέση σου

fashion-trends-short-women-should-avoid-2014-129701-1528468284055-main.1200x0c

Σε ένα ρούχο με πολύ όγκο, τόνισε τη μέση σου με μια στενή ζώνη. Με αυτό το τρικ θα κάνεις τα πόδια σου να φαίνονται πιο μακριά και έτσι θα φαίνεσαι πιο ψηλή.

  1. Μίνι με μυτερά παπούτσια

black-and-white-striped-top-stripes-black-leather-mini-skirt-black-pointy-toe-flats-round-retro-shades-via-imax-tree-via-whowhatwear

Αυτό το look είναι τόσο απλό αλλά και όμορφο. Επέλεξε ένα ιδιαίτερο ζευγάρι παπούτσια και το βλέμμα θα πηγαίνει στα πόδια σου. Ταυτόχρονα το μίνι θα σου δώσει ύψος.

  1. Ψηλόμεσο cropped τζιν

fashion-trends-short-women-should-avoid-2014-129701-1528468424249-main.1200x0c

Μπορεί να σου φαίνεται ότι θα δώσει το αντίθετο αποτέλεσμα, αλλά αν το παντελόνι είναι ψηλόμεσο το να φαίνονται λίγο οι αστράγαλοί σου θα σε κάνει να φαίνεσαι πιο ψηλή.

  1. Απέφυγε τα layers

fashion-trends-short-women-should-avoid-2014-129701-1528468562095-main.1200x0c

Μπορείς να φορέσεις τα oversized ρούχα που είναι τάση, αρκεί να αποφύγεις τα layers. Για να μην πνιγείς λοιπόν στα ρούχα σου, επέλεξε ένα oversized κομμάτι, όπως για παράδειγμα ένα τζιν τζάκετ.

  1. Τακούνια

8ffe699584d3aa66d0dbec345fde4f54

Το πιο προφανές είναι να φορέσεις τακούνια. Δίνουν ύψος ενώ φτιάχνουν την στάση του σώματος. Αν δεν μπορείς να περπατήσεις τα πολύ ψηλά τακούνια, σου έχουμε τη λύση. Kitten heels!

Ότι και να φορέσεις, το σημαντικό είναι να νιώθεις ωραία και να έχεις αυτοπεποίθηση μέσα στο outfit σου. Νιώσε καλά με τον εαυτό σου και θα βρεις το κατάλληλο στυλ για σένα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.