Μια νέα διαφημιστική καμπάνια ανακοινώνει η Tommy Jeans η οποία πραγματικά όλα τα κορίτσια στο γραφείο μας άφησε με το στόμα ανοιχτό. Για αυτή την άνοιξη η Tommy εντάσσει στην ομάδα της μια σειρά από πρωτοεμφανιζόμενους δημιουργούς, όπως η τραγουδίστρια-στιχουργός Lolo Zouaï, η τραγουδίστρια-στιχουργός και καλλιτέχνης Kilo Kish, ο rapper Saba, και τα μοντέλα Sofia Mechetner και Hunter Chung. Η συλλογή αγκαλιάζει τη μουσική κληρονομιά του brand, γιορτάζει το πάθος και τη δυναμικότητα της επόμενης γενιάς αναδυόμενων μουσικών ταλέντων και θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως τον Φεβρουάριο του 2019.

Capture Capture

Για τις ανάγκες της καμπάνιας χρειάστηκε η Clara Balzary να κάνει ένα περιπετειώδες ταξίιδι στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Η διάθεση είναι μοντέρνα και φρέσκια, με την εκλεκτή ομάδα των 5 να φορούν street-inspired looks στην πόλη όπου γεννήθηκε το brand TOMMY HILFIGER και όπου οι μουσικοί χτίζουν το μέλλον τους. Η mobile- first καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις με την κοινότητα των ambassadors, που δείχνει ο καθένας πως χάραξαν το δικό τους μονοπάτι μέσα στη μουσική βιομηχανία, οδηγημένοι από μια αδιάκοπη επιθυμία να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.

Capture

Capture

Τι θα δούμε στη νέα σειρά; Μα φυσικά την πλούσια denim κληρονομιά του brand, αναβιώνοντας τα κλασικά Αμερικανικά στιλ με ένα τολμηρό ύφος. Αγαπημένες σιλουέτες όπως το μοντέρνο tapered παντελόνι και το mom jean έχουν επανασχεδιαστεί σε ανακυκλωμένο βαμβάκι για πλύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, με λιγότερο νερό, λιγότερα χημικά και λιγότερη ενέργεια, ενώ παράλληλα έχουν second life τελειώματα. Τα στιλ έχουν εκμοντερνιστεί με το iconic λογότυπο TOMMY HILFIGER flag, σε απρόσμενες σημεία, ενώ γιορτάζουν τα βιώσιμα στοιχεία της συλλογής με το πράσινο TOMMY JEANS patch. Oversized Oxford πουκάμισα, T-shirts με ρίγες, λιλά και ανοιχτό μπλε χρώματα, δίνουν ένα φρέσκο και νεανικό twist. Μια συλλογή με επαναστατικό πνεύμα για τους φαν που αγαπούν τα cool, premium και μοναδικά denim ρούχα.