Καλοκαιρινές εξορμήσεις χωρίς καινούρια σανδάλια είναι κάτι αδιανόητο. Τα νέα σχέδια που κυκλοφόρησαν στην αγορά μας έχουν βάλει ήδη στη διαδικασία να αναζητάμε το ζευγάρι που θα γίνει το αγαπημένο μας γι’ αυτή τη σεζόν. Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που η πανδημία μπήκε στη ζωή μας, αλλάξαμε συνήθειες. Δίνουμε μεγαλύτερη σημασία όχι μόνο στο σχέδιο ενός παπουτσιού αλλά κυρίως στο υλικό που είναι φτιαγμένο. Γι’ αυτό  τα υποδήματα από ανακυκλωμένα υλικά αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στη ντουλάπα μας από δω και πέρα.

Διανύουμε μια περίοδο που η μόδα μπορεί να συνδυαστεί με την οικολογική συνείδηση. Μια ματιά στη νέα συλλογή σανδαλιών του οίκου Pedro García με την υπογραφή της Gala González και του brand της AMLUL είναι αρκετή για να μας πείσει. Ο οίκος υποδημάτων ένωσε τις δυνάμεις του με την Ισπανίδα influencer μόδας και, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, ανέπτυξε μια συλλογή που αντανακλά τις κοινές αξίες, γιορτάζει τη χειροτεχνία και την ηθική παραγωγή.

Μοναδικά σανδάλια στα χρώματα των εσπεριδοειδών

Χαρακτηριστικά αυτής της σειράς που δεν έχει εποχή είναι τα ανακυκλωμένα υλικά. Τα σχέδια είναι φτιαγμένα από λαμπερό δέρμα nappa με μεταλλικά φινιρίσματα και τμήματα από μεταξωτό σατέν ύφασμα. Συλλέχθηκαν από το εργοστάσιο της Pedro García. Το αποτέλεσμα είναι σανδάλια, με τετραγωνισμένη άκρη στο μπροστινό μέρος των δαχτύλων και μια ηλεκτρική παλέτα στα χρώματα των εσπεριδοειδών. Δες, στη συνέχεια, τα νέα σχέδια:

-Το σχέδιο barbaria αποτελεί satin wedge mule και είναι διαθέσιμο σε orchid satin, black satin και silver foil

 

-Το creus είναι ένα asymmetrical toe ring σανδάλι. Κυκλοφορεί σε citronelle satin, orchid satin, white soft kid και silver foil.

-Το finisterre είναι ένα satin wedge thong διαθέσιμο σε citronelle satin, cupcake satin και platino foil αποχρώσεις

Η σχέση της Gala και του οίκου Pedro García κρατά μια δεκαετία, όταν η Gala συνδέθηκε για πρώτη φορά με τη φιλοσοφία σχεδιασμού του brand και κατέληξε να γίνει μία από τις πιο σημαντικές ambassadors. Το brand AMLUL κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2019 και πήρε το όνομά του από το γνωστό blog που το εκτόξευσε η González στο highfashion’s radar. Η ίδια συνέχισε να πρωτοπορεί στην ιδέα του influencer και παρέμεινε μια από τις πιο περιζήτητες ψηφιακές φιγούρες του στυλ σήμερα.