Η H&M είναι περήφανη που παρουσιάζει την πέμπτη κατά σειρά πρωτοβουλία βιωσιμότητας «Innovation Stories»,  με ρομαντικό θέμα αυτή τη φορά, και μας προσκαλεί να ερωτευτούμε τα υλικά της συλλογής που προέρχονται από απορρίμματα υλών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα εντυπωσιακά statement ρούχα και τα απαλά σαγηνευτικά στυλ συνδυάζονται με επαναχρησιμοποιημένα, ανακυκλωμένα και χαμηλού αντίκτυπου υλικά, από ανακυκλωμένα ενδύματα, πλαστικά από τον ωκεανό ή άλλα απορρίμματα. Όλα τα κομμάτια της συλλογής προορίζονται να αγαπηθούν και να μοιραστούν, έτσι έρχονται με ετικέτες στις επενδύσεις τους, όπου οι πελάτες μπορούν να γράφουν εγκάρδια μηνύματα όταν θέλουν να τα χαρίσουν. Η συλλογή «Innovation Story Cherish Waste» θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα αποκλειστικά στο hm.com από τις 21 Απριλίου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η συλλογή συνδυάζει τολμηρές αναλογίες με προηγμένα υλικά που χρησιμοποιούν τα απορρίμματα για να δημιουργήσουν μια δήλωση μόδας. Πολλά από αυτά τα υλικά χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά από την H&M, συμπεριλαμβανομένων των MIRUM®, του ανακυκλωμένου μεταξιού και του AirCarbon™. Τα πρωταγωνιστικά κομμάτια είναι φορέματα, από το βραδινό φόρεμα σε χρώμα τσιχλόφουσκας και σχήμα καρδιάς,  μέχρι το γαλάζιο τούλινο μίνι και το ροζ πλεκτό φόρεμα με καρφίτσα, όλα φτιαγμένα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Το ανακυκλωμένο μετάξι από απορρίμματα μεταξιού,  χρησιμοποιείται σε ένα ροζ πουκάμισο, ενώ για ένα ζευγάρι παπούτσια και ένα βραχιόλι με καρφιά έχει χρησιμοποιηθεί το MIRUM®, ένα δέρμα φυτικής προέλευσης χωρίς πλαστικό και κατασκευασμένο από φυτικές ίνες, φυτικά έλαια και μέταλλα. Ένα κολιέ με μετατρέψιμη αλυσίδα και σκουλαρίκια από στρας διαθέτουν μαύρες καρδιές από AirCarbon™, ένα βιοϋλικό κατασκευασμένο από φυσικούς μικροοργανισμούς που χρησιμοποιούν αέρα και άνθρακα από αέρια θερμοκηπίου, που διαφορετικά θα πήγαιναν στην ατμόσφαιρα.

«Αυτή η συλλογή είναι μια γιορτή αγάπης, γεμάτη από μοδάτους ήρωες που νιώθουν άνετα να φορούν, statement κομμάτια ακόμα κι αν αυτά φαντάζουν δραματικά. Η συμβουλή μου είναι να βγείτε από τη ζώνη ασφάλειάς σας και να εξερευνήσετε το προσωπικό σας στυλ: τολμήστε να φορέσετε ένα μεγάλο παλτό με λεοπάρ στάμπα σε σχήμα καρδιάς με ένα στενό, κορμάκι με κοψίματα ή χαλαρώστε με ένα σετ που συνδυάζει μοτίβα καρδιάς, εμπνευσμένα από μπαλόνια», αναφέρει η AnnSofie Johansson, creative advisor στην H&M.  

«Η ομάδα σχεδιασμού ήθελε να δημιουργήσει μια συλλογή για την αγάπη, την οικειότητα και τη διαμόρφωση σχέσεων – όχι μόνο μεταξύ μας, αλλά και με τη γκαρνταρόμπα μας. Κάθε κομμάτι έχει σχεδιαστεί ώστε να μας επιτρέπει να εκφράσουμε τον πραγματικό μας εαυτό και τις αξίες του καθενός,  χρησιμοποιώντας υλικά που καταπολεμούν τα απορρίμματα. Μόλις εισπράξουν όλη την αγάπη που μπορούν από το κάθε κομμάτι της συλλογής, ελπίζουμε ότι θα την μεταδώσουν στον επόμενο.» συμπληρώνει η Ella Soccorsi, concept designer στην H&M.

 

Η καμπάνια

Η καμπάνια αποτυπώνει την αναβράζουσα ενέργεια της συλλογής, με τολμηρούς συνδυασμούς του Ibrahim Kamara, φωτογραφημένη από τον Rafael Pavarotti με ένα καλειδοσκοπικό σετ από την Ibby Njoya. Μια συνοδευτική ταινία, σε σκηνοθεσία Albert Moya, γιορτάζει τις μοναδικά ζωντανές στιγμές ενός έρωτα, από τις πρώτες πεταλούδες μιας εκκολαπτόμενης σχέσης έως τις νοσταλγικές αναμνήσεις που ξεθωριάζουν.

 

H&M Innovation Stories

Η H&M Innovation Stories κυκλοφόρησε στις αρχές του 2021 και περιλαμβάνει μια σειρά θεματικών συλλογών αφιερωμένων στην προώθηση πιο βιώσιμων υλικών, τεχνολογιών και διαδικασιών παραγωγής. Αυτή η τελευταία συλλογή, «Innovation Story Cherish Waste», προωθεί κυκλικά υφάσματα που ανακτώνται από απορρίμματα υλών, μετατρέποντάς τα σε κάτι επιθυμητό, και προωθεί κομμάτια μόδας που θα αγαπάτε για πάντα. Η συλλογή θα κυκλοφορήσει online από τις 21 Απριλίου.