Στη Jurlique λειτουργούσαμε πάντα με βασική επιδίωξη την κατάκτηση του εφικτού. Εξερευνώντας και δοκιμάζοντας το πεδίο της φυσικής φροντίδας της επιδερμίδας. Έπειτα από 30 χρόνια ηγετικής θέσης στην κατηγορία της φυσικής περιποίησης της επιδερμίδας, η Jurlique έχει ξεκινήσει ένα νέο δημιουργικό ταξίδι, για να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες της φυσικής φροντίδας της επιδερμίδας και να φθάσει να απελευθερώσει πλήρως τις προοπτικές του brand.

O CEO της Jurlique International, Toru Yamamoto, πιστεύει πως η νέα τοποθέτηση και η νέα δημιουργική καμπάνια του brand είναι επαναστατική για τη Jurlique. “Το νέο positioning θα μας δώσει πραγματικά τη δυνατότητα να κάνουμε το brand μας παγκόσμιο”. “Έχουμε διεισδύσει βαθιά στην ουσία και την ταυτότητα του brand, επιστρέφοντας στις ρίζες μας, στους λόφους της Νότιας Αυστραλίας, για να αξιοποιήσουμε τη δύναμη της φύσης και να δημιουργήσουμε μια σειρά από καταπληκτικά προϊόντα που θα προσφέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα στους καταναλωτές μας σε όλο τον κόσμο”.

H Andrea Martens, Chief Brand Officer της Jurlique, πιστεύει πως η νέα τοποθέτηση του brand ήταν καθοριστικής σημασίας για να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των καταναλωτών του. “Χρειάστηκαν μήνες για να μάθουμε τους καταναλωτές μας, για να κατανοήσουμε το δικό τους τελετουργικό ομορφιάς και να ανακαλύψουμε πως μπορούμε εμείς να διαδραματίσουμε έναν ρόλο στη ζωή τους”. “Τα βότανα, που χαρακτηρίζουν το brand μας, καλλιεργούνται στους παρθένους λόφους της Νότιας Αυστραλίας με οργανικές, φυσικές μεθόδους. Μία μοναδική διαδικασία 3 βημάτων χρησιμοποιείται για να απελευθερωθούν και να αξιοποιηθούν τα απαραίτητα έλαια και οι θρεπτικές ουσίες τους. Η προέλευση των βοτάνων μας και η φροντίδα που τους προσφέρουμε, μας επιτρέπουν να εξασφαλίσουμε την αγνότητα και την αποτελεσματικότητά τους”.

“Αυτό ήταν εξαιρετικά σημαντικό για τους πελάτες μας, καθώς ενώ αγαπούν το γεγονός ότι δημιουργούμε τα προϊόντα μας με προσοχή και φροντίδα, επιθυμούν επίσης να μπορούν να εμπιστεύονται την αποτελεσματικότητά τους. Δεν είναι μόνο τα μοναδικά συστατικά που χρησιμοποιούμε, αλλά και τα απίστευτα αποτελέσματα που χαρίζουν στην επιδερμίδα.” αναφέρει η Andrea Martens. Η νέα καμπάνια – There’s a New Natural Order in Skin Care – περιλαμβάνει τα έργα παγκοσμίως αναγνωρισμένων καλλιτεχνών, συμπεριλαμβάνοντας αυτά του διεθνώς αναγνωρισμένου φωτογράφου μόδας και τοπίων Derek Henderson και της Αυστραλιανής botanical stylist Dr Lisa Cooper.

Μαζί φωτογράφησαν του εμβληματικούς λόφους της Αδελαΐδας στη Νότια Αυστραλία, εστιάζοντας στο φυσικό φως ώστε ν’ απαθανατίσουν το παρθένο περιβάλλον όπου καλλιεργούνται τα ισχυρότερα βότανα της Jurlique. “Οι λόφοι της Αδελαΐδας είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά και ανέγγιχτα μέρη που έχω φωτογραφίσει,” αναφέρει ο Derek Henderson. “Σε ένα σχετικά μικρό μέρος, η ορεινή βλάστηση εναλλάσσεται με αχανείς λόφους καλυμμένους με λευκά άνθη ή ψηλό γρασίδι. Το φως και η ατμόσφαιρα αλλάζουν ανάλογα το υψόμετρο. Απολαμβάνω τη φύση φωτογραφίζοντας το τοπίο – προσφέρει κάθαρση και ταυτόχρονα σε εξελίσσει ” αναφέρει ο Henderson.

Η καμπάνια επίσης παρουσιάζει το μοντέλο Jira Mae από την Αυστραλία, η οποία εκπέμπει τη φυσική ομορφιά και την εσωτερική αυτοπεποίθηση που αναζητούσε η Jurlique. Η καμπάνια της Jurlique τρέχει παγκοσμίως από 15 Φεβρουαρίου. Για να ανακαλύψτε περισσότερα για το εξαιρετικό εύρος που προσφέρουμε αναφορικά με τη φροντίδα της επιδερμίδας, επισκεφτείτε το jurlique.gr.