Ο επαρκής ύπνος αποτελεί σημαντικό μέρος της διατήρησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Στην πραγματικότητα, η στέρηση του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε ένα ευρύ φάσμα ιατρικών προβλημάτων. Έτσι λοιπόν, δεδομένου ότι ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός για τη σωματική και τη συναισθηματική υγεία, ετοιμάσαμε μια λίστα για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να φοράς στο κρεβάτι. Πάμε να τα δούμε;

Δεν πρέπει να φοράς:

Σουτιέν: Πολλές γυναίκες επιλέγουν να φορούν σουτιέν στο κρεβάτι κάθε βράδυ. Στην πραγματικότητα, υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη εσφαλμένη αντίληψη ότι ο ύπνος με ένα σουτιέν μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της χαλάρωσης στο μέλλον. Κάτι το οποίο είναι λάθος!

Μακιγιάζ: Είναι απαραίτητο να ξεβαφτείς πριν πέσεις στο κρεβάτι προκειμένου να αφήσεις τους πόρους σου να αναπνέουν. Έτσι λοιπόν ένα καλό ντεμακιγιάζ είναι απαραίτητο προκειμένου να έχεις μια υγιή επιδερμίδα και να αποφύγεις μελλοντικά προβλήματα ακμής στο μέλλον.

Κοσμήματα: Κοιμάσαι συχνά φορώντας τα αγαπημένα σου σκουλαρίκια; Μήπως δεν βγάζεις την βέρα σου ούτε στον ύπνο σου; Είναι καλύτερα να τα αφαιρείς καθώς μπορεί να πιαστούν στη κουβέρτα ή στο μαξιλάρι και να σου δημιουργήσουν πρόβλημα, άσε που θα ταράξουν και τον ύπνο σου.

 

Τι πρέπει να φοράς:

Άνετες πιτζάμες: Και για αυτό η Intimissimi δημιούργησε τη νέα της silk συλλογή για έναν άνετο και ξεκούραστο ύπνο. Τα must-have κομμάτια για indoor looks έρχονται σε αρμονία με το ανεπιτήδευτο leisurewear trend και παράλληλα αναδεικνύουν την κομψότητα και τον αισθησιασμό κάθε γυναίκας.

Capture

Κάλσες: Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο κατά τη διάρκεια του ύπνου και όσο «παλεύεις με τα σεντόνια τα πόδια σου μένουν εκτός και άρα κρυώνεις. Μάλιστα είναι επίσης επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι όσο πιο ζεστά πόδια έχεις τόσο πιο γρήγορα κοιμάσαι.

Μάσκα και ωτοασπίδες: Υπάρχουν διάφοροι εξωτερικοί παράγοντες που μπορεί να εμποδίσουν την ικανότητά σου να κοιμάσαι, όπως ο υπερβολικός θόρυβος ή ένα φωτεινό υπνοδωμάτιο. Και όμως μπορείς να τα περιορίσεις και τα δύο φορώντας μάσκα και ωτοασπίδες.