Το στιλ δεν είναι απλώς η τέχνη του ντυσίματος ή του styling της εξωτερικής εμφάνισης και υπερβαίνει την επιφανειακή σφαίρα της μόδας. Το αληθινό στiλ πηγάζει από μέσα, στην αυτοπεποίθηση και τη βαθιά κατανόηση της ταυτότητάς μας. Είναι μια δυναμική έκφραση της ατομικότητας που ξεπερνά τα όρια των τάσεων. Ένα άτομο με γνήσιο στιλ αποπνέει μια ελκυστική ενέργεια, μαγνητίζοντας αβίαστα την προσοχή και αφήνοντας μια μόνιμη εντύπωση. Είναι μια αντανάκλαση εσωτερικής δύναμης και αυτοπεποίθησης, μια σιωπηλή διακήρυξη αυτογνωσίας. Το στιλ είναι η αρμονική συγχώνευση αυτοπεποίθησης και δυναμισμού, που υφαίνει μια αφήγηση αυθεντικότητας και μοναδικότητας που λέει πολλά χωρίς να ξεστομίζει λέξη.

Η ενδυναμωτική καμπάνια #BeYourOwnBOSS προασπίζεται μια αυτοπροσδιοριζόμενη ζωή, καθοδηγούμενη από την αυτοπεποίθηση, το στιλ και ένα όραμα προς το μέλλον. Αυτή τη σεζόν, ο αυτοπροσδιορισμός βρίσκεται στο επίκεντρο, υπογραμμίζοντας ότι η επιλογή είναι δική σας – η δύναμη να είστε το “BOSS” του εαυτού σας βρίσκεται μέσα σας.

Για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, η BOSS επιστρατεύει διεθνώς αναγνωρισμένες διασημότητες για να απεικονίσουν αυτή την συναισθηματική ιστορία. Η παγκόσμια καμπάνια παρουσιάζει συναρπαστικά νέα πρόσωπα, όπως τη Βραζιλιάνα supermodel Gisele Bündchen και τη Βρετανίδα μοντέλο Adwoa Aboah, καθώς και τους επιστρέφοντες ambassadors της BOSS, τον Νοτιοκορεάτη ηθοποιό Lee Minho και τον Ιταλό τενίστα Matteo Berrettini. Η Βρετανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Suki Waterhouse επιστρέφει ως brand ambassador για τα ρολόγια, τα κοσμήματα και τα γυαλιά της BOSS.

Στη νέα καμπάνια, κάθε ταλέντο απεικονίζεται μέσα σε ένα λαβυρινθώδες περιβάλλον περνώντας από τις σκιές προς το φως – δείχνοντας με ποιητικό τρόπο πόσο διαμορφωτικές μπορεί να είναι οι επιλογές της ζωής.

Η συλλογή BOSS Spring/Summer 2024 βασίζεται στα σχεδιαστικά θέματα που πρωτοπαρουσιάστηκαν στην επίδειξη μόδας του brand στο Μαϊάμι, όπου μια εκλεπτυσμένη, ουδέτερη χρωματική παλέτα και σύγχρονες εκδοχές κλασικών κομματιών βρέθηκαν στο επίκεντρο. Η συλλογή προσφέρει μια πλήρη γκαρνταρόμπα για κάθε περίσταση που ταιριάζει σε έναν 24/7 τρόπο ζωής. Το κοστούμι, η υπογραφή της BOSS, επανεξετάζεται σε μια ποικιλία από δυνατές, μοντέρνες σιλουέτες. Οι απαλές αποχρώσεις, οι ανάλαφρες υφές και οι αντιθέσεις – ρευστότητα και δομή, αδιαφάνεια και διαφάνεια – παρέχουν μια φρέσκια αντίληψη που ταιριάζει απόλυτα στους θερμότερους μήνες που θα ακολουθήσουν.

Ένα κεντρικό επαναλαμβανόμενο μοτίβο είναι το νέο μονόγραμμα Double B που εμφανίζεται σε πολλά κομμάτια της γκάμας προϊόντων – από ρούχα μέχρι αξεσουάρ. Αυτή η χαρακτηριστική λεπτομέρεια, με το συνυφασμένο σχέδιο, ενσαρκώνει το πνεύμα ενός πραγματικού BOSS – ενός τολμηρού ατόμου που δεν φοβάται να κάνει μια δήλωση. Μια πολυδιάστατη ψηφιακή καμπάνια σηματοδοτεί το ντεμπούτο του μονογράμματος Double B.

Αρχικά, το μοτίβο θα αναδημιουργηθεί σε υπερμεγέθεις τρισδιάστατες εικόνες με τη χρήση υπερρεαλιστικής τεχνολογίας CGI σε εμβληματικά σημεία σε όλο τον κόσμο. Με το σλόγκαν “Double B, Every Me”, σχεδόν 100 πρεσβευτές του brand, διασημότητες, αθλητές και digital influencers θα δημιουργήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο για το Instagram και το TikTok. Αυτά τα ταλέντα θα εκφράσουν βασικές πτυχές της προσωπικότητάς τους φορώντας κομμάτια από τη συλλογή με το νέο μονόγραμμα Double B – δείχνοντας ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να είσαι το “BOSS” του εαυτού σου. Οι λάτρεις του brand επίσης θα προσκληθούν να συμμετάσχουν online, χρησιμοποιώντας ένα μοναδικό Instagram φίλτρο.

Από το ηλιοβασίλεμα της 31ης Ιανουαρίου έως την ανατολή του ηλίου της 1ης Φεβρουαρίου, η BOSS θα ξεκινήσει την καμπάνια προβάλλοντας ένα ολόγραμμα ύψους 10 μέτρων με τους brand ambassadors Lee Minho και Gisele Bündchen στο Potters Fields Park του Λονδίνου, κοντά στην εμβληματική Tower Bridge. Η BOSS είναι το πρώτο fashion brand που εγκαινιάζει μια μεγάλη παγκόσμια καμπάνια χρησιμοποιώντας ένα ολόγραμμα μεγάλης κλίμακας, ανοίγοντας το δρόμο για απεριόριστες νέες ευκαιρίες στο χώρο της outdoor διαφήμισης. Αυτή η εντυπωσιακή οπτική απεικόνιση θα δημιουργήσει συναρπαστικό περιεχόμενο για τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του brand.

“Η καινοτομία κατέχει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στη στρατηγική μας για να επιτευχθεί απήχηση ευρείας κλίμακας στο καταναλωτικό κοινό και να δημιουργηθεί κάτι συναρπαστικό. Το ολόγραμμα είναι η πιο πρόσφατη έκφραση της εξερεύνησης και της περιέργειάς μας γύρω από την αξιοποίηση της δύναμης της τεχνολογίας στις επικοινωνίες μας.

Η καινοτομία που προσφέρει μάς βοηθά επίσης να δημιουργήσουμε μαγευτικό περιεχόμενο που είναι αξιομνημόνευτο, προσφέροντας μια νέα εμπειρία στο κοινό μας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται θετικοί συνειρμοί προς το brand μας. Ουσιαστικά, επιθυμούμε να βοηθήσουμε και να ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να συνδεθούν βαθύτερα με το brand μας, καθώς και να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν τα προϊόντα μας”, δήλωσε η Nadia Kokni, SVP of Global Marketing and Brand Communications της HUGO BOSS.

Η νέα συλλογή Spring/Summer 2024 θα είναι διαθέσιμη από τις 31 Ιανουαρίου 2024 στα καταστήματα BOSS σε όλο τον κόσμο, στο boss.com και μέσω συνεργατών χονδρικής. Θα υποστηριχθεί από μια 360° μάρκετινγκ καμπάνια που θα ενισχυθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μια μεγάλης κλίμακας outdoor διαφήμισης σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Διάβασε επίσης:

Οι μικρές χειρονομίες με τη μεγαλύτερη σημασία που κρατούν την φλόγα αναμμένη!