Της Τατιάνας Λαγού

Ας ξεκινήσουμε με το πιο απλό. Η απώλεια λίπους που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο και γενικότερα το wellness και η υγιεινή διατροφή που αφορά όλους μας, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι επώδυνη!

Η ακραία γυμναστική, η πείνα και γενικότερα η δίαιτα που κάνουν την όλη προσπάθεια όχι και τόσο… ευχάριστη, δεν είναι ο τρόπος!  Το κλειδί για μένα είναι το μέτρο και η ισορροπία και για να το βρεις πρέπει να προσπαθήσεις… Και προσπάθεια σημαίνει μικρές αλλαγές που γίνονται καθημερινή συνήθεια.

Αν και είναι δύσκολο να αλλάξεις αμέσως τις συνήθειες και τη ρουτίνα σου, θα πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα και να ακολουθήσεις μια πιο σταδιακή προσέγγιση. Όπως θα διαπιστώσεις, μόνος/η σου, θα αναζητάς το επόμενο βήμα. Δηλαδή, αν δεν γυμνάζεσαι καθόλου ή έχεις πάρα πολύ καιρό να γυμναστείς δεν μπορείς ξαφνικά να πηγαίνεις κάθε μέρα στο γυμναστήριο. Θα είναι επώδυνο για το σώμα και σίγουρα πολύ δύσκολο να διατηρήσεις μια τόσο απότομη αλλαγή.

Εγώ για παράδειγμα, είμαι στον αθλητισμό μια ζωή. Σε κάποια φάση της ζωής μου για 2 χρόνια δεν έκανα τίποτα και κάπου το 2014 αποφάσισα να ξεκινήσω crossfit. Ενθουσιάστηκα από το 1ο λεπτό και ενώ ήθελα να το βάλω στη ζωή μου σε μεγάλο βαθμό, στρατηγικά πήγαινα μόνο 3 φορές την εβδομάδα στην αρχή. Επίσης, η σχέση μου με την κατανάλωση νερού, βελτιώθηκε σταδιακά. Εκεί που μπορεί να έπινα με το ζόρι 2 ποτήρια νερό τη μέρα (μεγάλο λάθος!!!), στην πορεία μου ήταν αδύνατον να μην πίνω 1.5 λίτρο τη μέρα! Όλα θέλουν το χρόνο τους και πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές, αρκεί να θέλουμε να βρούμε τον τρόπο που μας ταιριάζει.

Να θυμάσαι λοιπόν αυτό: Μικρές αλλαγές που γίνονται συνήθεια. Όσο το έχεις στο μυαλό σου και το αντιλαμβάνεσαι όλο και περισσότερο, έχεις κάνει ήδη το 1ο βήμα.

Instagram: tati_lag

Facebook: Tatiana Lagos

Leave a Reply

Your email address will not be published.