Οι περισσότερες γυναίκες προετοιμάζονται για το καλοκαίρι με δίαιτες για να βγουν στην παραλία. Και όταν έρχεται εκείνη η στιγμή και έχουν φτάσει στο επιθυμητό τους βάρος, δελεάζονται από τους πειρασμούς του καλοκαιριού. Ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ. Παγωτά, αλκοόλ, εκείνο το κλαμπ σάντουιτς που παίρνεις κάθε μέρα στο beach bar.  Και είναι κρίμα τόσος κόπος να πηγαίνει χαμένος. Υπάρχουν όμως και υγιεινές εναλλακτικές για τους καλοκαιρινούς μήνες, που όχι μόνο δεν θα σε παχύνουν, αλλά θα δώσουν και ένα boost στον μεταβολισμό σου.

  1. Πρωτεΐνη

best-lean-protein-main-1515524326

Το σώμα μας για να λειτουργεί σωστά χρειάζεται πρωτεΐνη. Επέλεξε άπαχο κρέας και κυρίως λευκό, όπως ψητό κοτόπουλο, ψάρι ή γαλοπούλα και άσε τις μακαρονάδες στην άκρη.  Είναι και ελαφριά και υγιεινά.

  1. Φυτικές ίνες

Avocado-and-Three-Bean-Salad-is-perfect-for-a-summertime-barbecue-side-dish

Οι φυτικές ίνες επίσης χρειάζονται αρκετή δουλειά από τον οργανισμό σου για να τις διασπάσει, το οποίο μεταφράζεται στο κάψιμο θερμίδων. Φάε λοιπόν πολλά λαχανικά και φρούτα. Οι σαλάτες θα γίνουν ο καλύτερος σου φίλος. Άλλωστε όταν έχει πολλή ζέστη δεν μπορείς να φας πολύ.

  1. Καφεΐνη

green-tea-240_620x350_71477040352

Η καφεΐνη ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου. Προσοχή όμως, όχι με 5 κουταλιές ζάχαρη και σαντιγί. Προσπάθησε να πίνεις τον καφέ σου σκέτο, ή έστω με πολύ λίγη ζάχαρη. Μια πολύ καλή επιλογή είναι επίσης το πράσινο τσάι.

Leave a Reply

Your email address will not be published.