Έχεις απογοητευτεί από την εικόνα σου τον τελευταίο καιρό γιατί κοιτάς το σώμα σου και σου φαίνεται να πήρες κιλά; Μήπως δεν έχεις παχύνει μα είσαι απλώς πρησμένη; Είναι πολύ πιο συχνό φαινόμενο από ότι νόμιζες και πολλές φορές συμβαίνει για λόγους που δεν είχες σκεφτεί. Διάβασε τις παρακάτω 6 ενδείξεις ότι τελικά δεν έχεις παχύνει καθόλου μα απλά έχεις πρήξιμο στη κοιλιά και μάθε πως θα αντιμετωπίσεις τον κάθε ένα από αυτούς τους λόγους.

Δεν έχεις παχύνει – είσαι απλά πρησμένη: 6 τρόποι να σου πει το σώμα σου ότι «κάτι δεν πάει καλά»

πρησμένη

Δεν πίνεις αρκετό νερό

Πολλά προβλήματα υγείας ξεκινούν ακριβώς με το να μην πίνεις νερό. Ειδικά εάν πίνεις πολύ καφέ και αλκοόλ, δώσε προσοχή στο να πίνεις πολύ νερό, τουλάχιστον 6 – 8 ποτήρια την ημέρα, καθώς δημιουργούν κατακράτηση και σου δίνουν και την ψευδαίσθηση ότι δεν διψάς. Όταν δεν πίνεις αρκετό νερό, τότε ο οργανισμός σου αρχίζει να χρησιμοποιεί ό,τι υγρά υπάρχουν στον οργανισμό σου, γεγονός που μπορεί να σε κάνει να πρηστείς.

Έχεις δυσκοιλιότητα

Εάν υποφέρεις από αυτό το πρόβλημα, τότε εξέτασε την πιθανότητα να βάλεις και άλλες φυτικές ίνες στην διατροφή σου. Επειδή τα αέρια σου εγκλωβίζονται στο έντερο, η κοιλιά σου δείχνει φουσκωμένη. Μην φας τεράστιες ποσότητες φυτικών ινών, θέλει μόνο λίγο. Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις αυτήν την σπιτική συνταγή για φυσικό καθαρτικό.

Τρως πολύ γρήγορα

Εάν δεν μασάς σωστά και όσο πρέπει το φαγητό σου, τότε το σώμα σου θα επεξεργαστεί με πιο αργούς ρυθμούς την τροφή. Έτσι, κάθε φορά μετά το φαγητό θα φαίνεσαι φουσκωμένη. Προσπάθησε να τρως σε μικρές μπουκιές και να παίρνει όση περισσότερη ώρα γίνεται το γεύμα σου.

Είσαι πολύ… αγχωμένη

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι το πρήξιμο μπορεί να προκληθεί και από το πολύ στρες. Όταν είμαστε πιεσμένοι και αγχωμένοι, ο εγκέφαλος μας δεν επιτρέπει στο σύστημα μας να χωνέψει σωστά.

Καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες υδατανθράκων

Είναι γνωστό ότι οι πολλοί υδατάνθρακες μπορούν να προκαλέσουν πρήξιμο στην κοιλιά. Έτσι, μπορείς να λύσεις το πρόβλημα του να δείχνεις πρησμένη απλώς με το να καταναλώνεις λιγότερους υδατάνθρακες. Μπορείς να δοκιμάσεις και αυτήν την συνταγή για σπαγγέτι από κολοκύθι που είναι πραγματικά πολύ νόστιμα ενώ είναι και υγιεινά και δεν έχουν καθόλου υδατάνθρακα.

 Περιμένεις περίοδο

Δεν χρειάζονται πολλές εξηγήσεις εδώ. Δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι και να αγχώνεσαι ότι πάχυνες, απλά δες το ημερολόγιο και τσέκαρε μήπως απλά έρχεται η περίοδός σου. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να δείχνεις πιο πρησμένη πριν την περίοδο. Εάν νιώθεις άσχημα, χαλάρωσε και προσπάθησε να φορέσεις ανάλαφρα ρούχα που πάνω από όλα θα σε κάνουν να νιώθεις άνετα. Το χρειάζεσαι.

πρησμένη

φωτογραφίες: pexels.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.