Είναι γνωστό σε όλους μας ότι ένα από τα πιο απαραίτητα συστατικά για τον οργανισμό μας είναι η πρωτεΐνη. Οι πρωτεΐνες έχουν διαφορετικές λειτουργίες στο σώμα, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της μυϊκής μάζας και στη διατήρηση του μυϊκού συστήματος και της φυσιολογικής κατάστασης των οστών. Η πρωτεΐνη είναι ένα μακροθρεπτικό συστατικό που αποτελείται από 22 «δομικά στοιχεία» που ονομάζονται αμινοξέα. Για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και την δημιουργία και την διατήρηση της μυϊκής μάζας θα πρέπει λαμβάνουμε αρκετή ποσότητα. Στόχος μας πρέπει να είναι η πρόσληψη έως και 30% των ημερήσιων θερμίδων μας να γίνεται από πρωτεΐνη.

Ωστόσο, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, παραμελούμε την επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης από την διατροφή μας και έτσι να είναι πιο δύσκολο να διατηρήσουμε μία ισορροπημένη διατροφή. Παρακάτω, θα δούμε μερικούς λόγους για τους οποίους η πρωτεΐνη είναι σημαντική και απαραίτητη στην διατροφή μας και θα συζητήσουμε και έναν σούπερ τρόπο να έχουμε κάθε μέρα την σωστή της πρόσληψη:

Τα πολλαπλά οφέλη της πρόσληψης – φυτικής – πρωτεΐνης

  • Ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης

Αρχικά, η αύξηση της ποσότητας φυτικών πρωτεϊνών στη διατροφή μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πηγές ζωικής πρωτεΐνης περιέχουν συστατικά όπως τα κορεσμένα λιπαρά.  Είναι σημαντικό για την υγεία μας να περιορίσουμε την πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και να αυξήσουμε την πρόσληψη πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, έτσι ώστε να έρθει η ισορροπία πρωτεϊνών – λιπαρών.

  • Καλλίγραμμο και σμιλευμένο σώμα

Μια διατροφή με φυτικές τροφές συμβάλλει στην καλύτερη διαχείριση του βάρους, αποφεύγοντας τις αυξομειώσεις της ζυγαριάς. Οι φυτικές ίνες αυξάνουν τον χρόνο παραμονής της τροφής στο πεπτικό μας σύστημα και μας δίνουν την αίσθηση κορεσμού για μεγαλύτερο διάστημα. Έτσι, νιώθουμε χορτάτες για περισσότερη ώρα και δεν νιώθουμε συνέχεια το αίσθημα πείνας. Ως αποτέλεσμα, δεν πέφτουμε σε ανθυγιεινούς πειρασμούς και δεν χαλάμε την δίαιτά μας. Χωρίς να στερηθούμε τίποτα!

  • Χαμηλά επίπεδα σακχάρου και χοληστερόλης στο αίμα

Ακόμη, όταν αυξήσουμε την πρόσληψη φυτικής πρωτεΐνης, επιτυγχάνουμε την διατήρηση των χαμηλών επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Τα φυτικά θρεπτικά συστατικά βελτιώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης. Κάποιες από τις υγιεινές τροφές που ανήκουν στο πλαίσιο μιας χορτοφαγικής δίαιτας, όπως είναι οι καρποί και τα όσπρια, παρέχουν θρεπτικά συστατικά που βελτιώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης και μπορούν να επηρεάσουν την υγεία των αιμοφόρων αγγείων. Ας μην ξεχνάμε ότι οι vegan μπορούν να ζουν επαρκώς με όλη την πρωτεΐνη που χρειάζονται, λαμβάνοντας της από φυτικές πηγές.

  • Διατήρηση μυικής μάζας 

Για εμάς που θέλουμε όγκο και σχηματισμένους τους μυς μας, είναι πολύ σημαντική η πρωτεΐνη – ειδικά στους άντρες. Κατά την άθληση, η πρωτεΐνη μειώνει την απώλεια μυϊκής μάζας, επιταχύνει την αποκατάσταση και συντελεί στην αύξηση της μυϊκής μάζας στο σώμα. Έτσι, όσο το λίπος θα χάνεται, η μυική μάζα θα αυξάνεται και τόσο πιο καλοσχηματισμένο θα δείχνει το σώμα.

Μην ξεχνάτε ότι, όσα κιλά και να χάσετε, αν δεν προστατέψετε ή δεν αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα είναι πολύ πιθανό να εμφανίσετε μια χαλάρωση αντί για σύσφιξη του σώματος!

Αυτός είναι ο super τρόπος να λαμβάνουμε όλη την φυτική πρωτεΐνη που χρειάζεται ο οργανισμός

Τώρα που ξέρουμε πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη για τον οργανισμό μας, δεν έχουμε καμία δικαιολογία για να παραμελούμε την ημερήσια μας πρόσληψη. Και επειδή μας είναι δύσκολο να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε στην καθημερινή μας ζωή, σας προτείνουμε έναν ιδανικό τρόπο… Μπορούμε πολύ απλά με ένα ρόφημα να διατηρήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή για τον έλεγχο ή τη διατήρηση του βάρους μας, ενώ παράλληλα να λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας για την σωστή λειτουργία του.

Τα πρωτεϊνούχα ροφήματα Formula 1 της Herbalife Nutrition, της πρώτης εταιρείας στον κόσμο στις κατηγορίες των υποκατάστατων γεύματος και των πρωτεϊνούχων συμπληρωμάτων διατροφής συνδυαστικά, αποτελούν μία εξαιρετική επιλογή ροφήματος ως υποκατάστατο γεύματος και μπορούν να γίνουν μέρος της καθημερινής σας διατροφής, καθώς αποτελούν πηγή σημαντικών θρεπτικών συστατικών. Πρόκειται για  ένα πλούσιο και κρεμώδες ρόφημα που μπορεί να παρασκευαστεί σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Με ένα τέλειο μείγμα υψηλής ποιότητας πρωτεϊνών, εδώδιμων ινών, βιταμινών και μετάλλων, το Formula 1 προσφέρει σωστή διατροφή, ευκολία και γεύση σε ένα απολαυστικό ρόφημα!

Τα ροφήματα Formula 1 παρασκευάζονται από vegan συστατικά, δεν περιέχουν γλουτένη, γαλακτοκομικά, καθώς και τεχνητές χρωστικές ουσίες. Όλα αυτά χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και στη θρεπτική ποιότητα, παρέχοντας σωστή διατροφή, ευκολία και γεύση σε ένα απολαυστικό ρόφημα! Επιπλέον, περιέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη σόγιας και προσδίδουν 5γρ. εδώδιμων ινών και περισσότερο από το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας από 25 βιταμίνες και μέταλλα, όπως ο ψευδάργυρος και οι βιταμίνες C και D που συμβάλλουν στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, υποστηρίζοντας ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Τέλος, η πρόταση της Herbalife Nutrition βοηθάει στην επίτευξη των στόχων σας για τον έλεγχο του βάρους**, κατά τη διάρκεια του πρωινού, του μεσημεριανού ή του βραδινού γεύματος.

Είναι διαθέσιμα σε 9 υπέροχες γεύσεις, σε συσκευασία των 550g – Για να διαλέξουμε την αγαπημένη μας:

  • Smooth Chocolate
  • Vanilla Crème
  • Cookie Crunch
  • Strawberry Delight
  • Banana Cream
  • Café Latte
  • Spiced Apple
  • Fruits of the Forest
  • Free From Raspberry & White Chocolate (σε συσκευασία των 500g, από πρωτείνη μπιζελιού, χωρίς σόγια, λακτόζη & γλουτένη)

Τι μας προσφέρουν τα ροφήματα Formula 1;

  • Θρεπτικά Συστατικά
  • Γευστική Εμπειρία
  • Έξυπνη Διατροφή

Για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο weareherbalifenutrition.gr

Ακολουθήστε την Herbalife στα social media: FacebookInstagramYoutube.

******

  1. Pedersen, A.N., J. Kondrup, and E. Børsheim, Health effects of protein intake in healthy adults: a systematic literature review. Food & nutrition research, 2013. 57: p. 10.3402/fnr.v57i0.21245.
  2. Song, M., et al., Association of Animal and Plant Protein Intake With All-Cause and Cause-Specific Mortality. JAMA Intern Med, 2016. 176(10): p. 1453-1463.
  3. Willett, W., et al., Food in the Anthropocene: the EAT-Lancet Commission on healthy diets from sustainable food systems. Lancet, 2019.
  4. Craig, W.J. and A.R. Mangels, Position of the American Dietetic Association: vegetarian diets. J Am Diet Assoc, 2009. 109(7): p. 1266-82.
  5. Müller, M., E.E. Canfora, and E.E. Blaak, Gastrointestinal Transit Time, Glucose Homeostasis and Metabolic Health: Modulation by Dietary Fibers. Nutrients, 2018. 10(3): p. 275.
  6. EFSA, Panel on Dietetic Products, Nutrition, Allergies Scientific opinion on dietary reference values for carbohydrates and dietary fibre. EFSA Journal, 2010. 8(3): p. 1462.
  7. Hu, F.B., Plant-based foods and prevention of cardiovascular disease: an overview. The American Journal of Clinical Nutrition, 2003. 78(3): p. 544S-551S.
  8. Tuso, P., S.R. Stoll, and W.W. Li, A plant-based diet, atherogenesis, and coronary artery disease prevention. The Permanente journal, 2015. 19(1): p. 62-67.
  9. “Source Euromonitor International Limited; per Consumer Health 2018ed, meal replacement and protein supplements definitions; combined % RSP share GBO, 2017 data.

**Για τον έλεγχο του βάρους: Η υποκατάσταση ενός από τα κύρια ημερήσια γεύματα μιας δίαιτας μειωμένων θερμίδων με ένα υποκατάστατο γεύματος συμβάλλει στη διατήρηση του βάρους μετά την απώλεια βάρους.

***Για ισορροπημένη διατροφή και διατήρηση του βάρους: Η υποκατάσταση δύο από τα κύρια ημερήσια γεύματα μιας δίαιτας μειωμένων θερμίδων με υποκατάστατα γεύματος συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Το προϊόν αυτό ενδείκνυται ως μέρος μιας δίαιτας μειωμένων θερμίδων που περιλαμβάνει και άλλα τρόφιμα, σε συνδυασμό με τακτική φυσική δραστηριότητα. Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε επαρκή επίπεδα ενυδάτωσης του οργανισμού σας. Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθείτε τις παραπάνω οδηγίες όπως υποδεικνύονται.

Leave a Reply

Your email address will not be published.