Φέτος στην καραντίνα το πήραμε επιτέλους απόφαση να αρχίσουμε να τρώμε υγιεινά, ανεξαρτήτως δίαιτας. Οι αλλαγές στις συνήθειες μας είναι κάτι δύσκολο, εάν όμως προσπαθούμε να τις εφαρμόζουμε όσο πιο συχνά γίνεται, θα γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας. To healthy living και το wellness θα φέρουν αποκλειστικά και μόνο θετικές αλλαγές στην ζωή μας. Είναι η υγιεινή διατροφή η καλύτερη διατροφική τάση των τελευταίων ετών; Θα τολμήσουμε να πούμε ναι!

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, που βρίσκονται στα σημεία πώλησης μέσα σε 24 ώρες από την παραγωγή τους μέσω του δικτύου διανομής του ΑΠΣΙ «ΠΙΝΔΟΣ», γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα όχι μόνο τα food trends, αλλά και τις καλύτερες συμβουλές υγείας. Μας βοηθούν στην προσπάθεια μας να γίνουμε πιο healthy από ποτέ, γι’αυτό συγκέντρωσαν 8 συμβουλές υγείας για εμάς. Είναι εύκολες και απίστευτα χρηστικές, ώστε να πείθουν ακόμη και τον πιο πιστό ατάσθαλο να τα εφαρμόσει, αμέσως αφού τα διαβάσει.

συμβουλές υγείας

Healthy Tips από τα ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΑΥΓΑ – Αλλάξτε ζωή με 8 συμβουλές υγείας

1. Πίνε πολύ νερό. Το πιθανότερο είναι πως δεν το ακούς για πρώτη φορά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να είναι το νούμερο 1
της λίστας μας και θα μάθεις αμέσως το γιατί. Το νερό είναι απαραίτητο για να μεταφέρει οξυγόνο και απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία, σε όλα τα
σημεία του σώματος. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ένας μέσος άνθρωπος θα πρέπει να καταναλώνει περίπου 3lt νερό την ημέρα.

2. Προτίμησε για πρωινό 2 Ηπειρώτικα Αυγά Ελευθέρας Βοσκής, που προέρχονται από κότες που τρέφονται με υψηλής ποιότητας καλαμπόκι,
με τη διατροφή τους να είναι πιστοποιημένη από τον Agrocert, ενώ τα αυγά έχουν 28 ημέρες διάρκεια ζωής από την παραγωγή τους.
Συνόδευσέ τα λοιπόν με μαύρο ψωμί, για ένα ολοκληρωμένο γεύμα που θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταποκριθείς σε
όλες τις προκλήσεις που σου επιφυλάσσει η μέρα.

3. Δοκίμασε μετά τη γυμναστική να καταναλώσεις 1 Ηπειρώτικο Αυγό με Ονομασία Προέλευσης. Έρευνες έχουν δείξει ότι μετά τη σωματική άσκηση, η πρόσληψη πρωτεΐνης είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στους μύες σου.

4. Πες όχι στο αυτοκίνητο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς και βάλε το περπάτημα στη ζωή σου. Ξεκινώντας με 20 λεπτά περπάτημα την ημέρα
θα δεις τεράστια διαφορά όχι μόνο στο σώμα αλλά και στην ψυχολογία σου.

5. Κλείσε την πόρτα στο fast food και άνοιξε την καρδιά σου – μαζί με την όρεξή σου – σε πιο υγιεινές λύσεις, με λίγες θερμίδες. 1 βραστό Ηπειρώτικο Αυγό από Αχυρώνα, περιέχει 80 μόνο θερμίδες και είναι ό,τι πρέπει για ένα γρήγορο, νόστιμο και υγιεινό σνακ, που μπορείς να το μεταφέρεις οπουδήποτε.

6. Φρόντισε να συμπληρώνεις 6 – 8 συναπτές ώρες ύπνου. Η έλλειψη ποιοτικού ύπνου έχει ενοχοποιηθεί για παθήσεις, όπως η παχυσαρκία.
7. Ξεκίνα διαλογισμό. Είναι μία ανερχόμενη τάση και δικαίως. Γιατί λοιπόν να μην δώσεις τονωτικές ενέσεις – εκτός από τον οργανισμό σου – και
στο πνεύμα σου;

8. Βάλε το πιο όμορφο χαμόγελό σου πριν βγεις από το σπίτι! Με αυτό τον τρόπο θα αισθάνεσαι καλύτερα και θα μεταδώσεις την θετική σου
ενέργεια και στους άλλους!

Αυτό το Καλοκαίρι κάνε μία νέα αρχή και χάρισε στον εαυτό σου το καλύτερο δώρο – την υγιεινή διατροφή που θα βελτιώσει όλες τις πτυχές της ζωής σου 

Leave a Reply

Your email address will not be published.