Πάλι κατέληξες να παραγγέλνεις απ’έξω πρωινό; Πάλι σφολιάτα; Πάλι κρουασάν; Ε, λοιπόν, επειδή σε έχουμε μάθει, σου έχουμε 4 τέλειες προτάσεις για πρωινό που είναι και γευστικές και εύκολες και υγιεινές.

Δεν έχεις πλέον καμία δικαιολογία να μην πάρεις σωστό πρωινό, που θα σε γεμίσει με αρκετή ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ώστε να αντεπεξέλθεις στα απαιτητικά tasks της ημέρας σου.

4 ιδέες για νόστιμο αλλά και ταυτόχρονα υγιεινό πρωινό 

Γιαούρτι με φρούτα

Μήπως παραμελείς την ημερήσια κατανάλωση φρούτων που θα έπρεπε να κάνεις; Είναι περιττό να εξηγήσουμε το πόσο σημαντικό είναι να τρως καθημερινά τα φρούτα σου. Εάν δυσκολεύεσαι να τα εντάξεις στην διατροφή σου, ένας πολύ καλός τρόπος είναι να τα κόβεις και να τα τρως το πρωί με το γιαούρτι σου. Πορτοκάλι, φράουλες, πεπόνι, ανανάς, φρούτα του δάσους, αχλάδι, πράσινο μήλο και πολλά άλλα, μπορείς να τα απολαμβάνεις με το γιαούρτι σου.

Tip: εάν δεν τρως αρκετά φρούτα επειδή εργάζεσαι πολλές ώρες και δεν έχεις χρόνο να τα καθαρίζεις και να τα τρως, κόψε τα από το προηγούμενο βράδυ σε κομματάκια και βάλε τα σε ένα μικρό τάπερ. Πάρε μαζί σου το αγαπημένο σου γιαούρτι και απλά συνδύασέ τα όταν πεινάσεις, χωρίς κόπο.

Φρυγανιές ολικής αλέσεως με φυστικοβούτυρο και μπανάνα/ με ταχίνι και μέλι

Ένα πολύ αγαπημένο και ειλικρινά πεντανόστιμο πρωινό, είναι να φτιάξεις από το βράδυ φέτες φρυγανιάς με επάλειψη φυστικοβούτυρου και κομμάτια μπανάνας. Εάν μάλιστα έχεις και υπογλυκαιμίες μπορείς να βάλεις και λίγη μαρμελάδα μύρτιλο. Αντίστοιχα, μπορείς αντί για φυστικοβούτυρο να επιλέξεις ταχίνι με λίγο μέλι. Επειδή η φιλοσοφία τους είναι ίδια, τα εντάξαμε σε μία κατηγορία. Ακόμη, μπορείς να πασπαλίσεις από πάνω και μερικούς σπόρους chia, για να είναι ακόμη περισσότερα τα οφέλη του πρωινού σου.

Και μία αλμυρή πρόταση – Ομελέτα με αβοκάντο 

Εάν προτιμάς τα αλμυρά το πρωί, η ιδανικότερη επιλογή είναι τα αυγά. Συγκεκριμένα. μία ομελέτα. Δεν υπάρχει πιο εύκολη συνταγή. Απλά την ρίχνεις στο τηγάνι και βάζεις και τα αγαπημένα σου υλικά: πιπεριά, ελιές και ό,τι άλλο θες. Εμείς σου προτείνουμε να την συνδυάσεις με φρέσκο αβοκάντο, ώστε να επωφεληθείς και από τα καλά λιπαρά του.

Τα νέα δημητριακά digestive Βιολάντα

Το ήξερες ότι τα digestive βγαίνουν πλέον και σε δημητριακά;

Η Βιολάντα, γνωρίζοντας πολύ καλά τα στοιχεία που συνθέτουν ένα ιδανικό πρωινό, παρουσιάζει μία καινοτόμα προϊοντική σειρά, τα Δημητριακά Digestive. Μάλιστα, βγαίνουν σε 3 γεύσεις: Δημητριακά Digestive Oλικής Άλεσης, Δημητριακά Digestive με Χαρούπι αλλά και Δημητριακά Digestive Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης.

Τρεις γεύσεις που καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις και είναι από αλεύρι ολικής άλεσης, πλούσιες σε φυτικές ίνες, χωρίς φοινικέλαιο και χωρίς προσθήκη λιπαρών. Και είναι και λαχταριστά.

Leave a Reply

Your email address will not be published.