Όλοι γνωρίζουμε πως το άγχος δεν είναι καλός σύμμαχος για τη ζωή μας. Είναι δύσκολο να αποφύγουμε το άγχος στη δουλειά με τις τόσες υποχρεώσεις και τα deadlines που τρέχουν. Εαν το παραπάνω σενάριο σου φαίνεται γνωστό είναι σημαντικό να βρεις έναν τρόπο για να «κλείσεις την πόρτα» στο άγχος και να διώξεις από το σπίτι τα προβλήματα. Και πως θα το κάνεις αυτό;

Η τέχνη της αρωματοθεραπείας

Υπάρχουν αρκετά αρωματικά κεριά που μπορούν να σε χαλαρώσουν. Είναι ο τέλειος τρόπος για να αλλάξεις τη διάθεση σου ενώ κάνεις κάτι το οποίο σε βοηθάει να αποβάλλεις τις σκέψεις σου όπως ένα ζεστό μπάνιο ή ένα ποτήρι κρασί σε συνδιασμό με την αγαπημένη σου μουσική ή την ανάγνωση ενός βιβλίου.

Capture

Η LITTLE SECRETS προσφέρει απλόχερα οχτώ νέες εμπειρίες αρωμάτων γεμάτες έμπνευση, με επιβλητικές νότες που σου φέρνουν στη μνήμη αξέχαστες στιγμές. Κάθε άρωμα ξυπνά μοναδικές μνήμες και σου δημιουργεί μία λαχτάρα επιστροφής στο σπίτι. Δεν περιέχουν παραφίνη ή άλλα πετρελαιοειδή με σταθερό ρυθμό καύσης και διαρκούν πάνω από 40 ώρες.

Capture

Διάλεξε εκείνο που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες και θα κάνει τον χώρο σου να μυρίζει υπέροχα:

Capture
Candy Pear: αρωματικά αιθέρια έλαια από γλυκό, ζουμερό πράσινο αχλάδι πασπαλισμένο με ζαχαρένια λευκή κρούστα.
Olive Oil Monoi: αρωματικά αιθέρια έλαια εξωτικού Monoi Tahiti μπερδεμένο με ελληνικό ελαιόλαδο.
Vanilla Cream: αρωματικά αιθέρια έλαια γαλλικής βανίλιας και λευκής σοκολάτας.
Bloom Musk: αρωματικά αιθέρια έλαια με το μοναδικό άρωμα White Musk και διακριτικές νότες λευκών λουλουδιών.
Aurora: αρωματικά αιθέρια έλαια από κέδρο, βανίλια και σανταλόξυλο.
Urania: αρωματικά αιθέρια έλαια από τριαντάφυλλο, κεχριμπάρι, λιβάνι, πιπέρι και πεύκο.
Selene: αρωματικά αιθέρια έλαια από ρευστή καραμέλα, θαλασσινό αλάτι και βανίλια ανατολής.
Alia: αρωματικά αιθέρια έλαια από μόσχο, βανίλια, κέδρος φραγκοστάφυλο, παπαρούνα των Ιμαλαίων.

 

Χρησιμοποίησε την άσκηση για να διώξεις το άγχος μακριά 

Μπορεί για μερικούς το να κάτσουν σπίτι να είναι η καλύτερη λύση για να χαλαρώσουν, παρόλα αυτά υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που χρειάζονται την γυμναστική προκειμένου να εκτονωθούν. Ανεξάρτητα αν σ αρέσει η γιόγκα ή η πυγμαχία λίγη άσκηση θα σε κάνει να νιώσεις αμέσως καλύτερα.

 

Μάθε τέχνη και άστηνε 

Υπάρχουν πολλές τεχνικές χαλάρωσης που μπορούν να σε βοηθήσουν να διαχειριστείς το άγχος σου καλύτερα. Για παράδειγμα μπορεί να σου αρέσει ο διαλογισμός. Μπορείς να εστιάσεις στην αναπνοή σου καθαρίζοντας το μυαλό σου για λίγα λεπτά κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος ή ακόμα και στο γραφείο σου. Από την άλλη μπορείς να χρησιμοποιήσεις το γράψιμο σαν εκτόνωση, και που ξέρεις ίσως φτάσεις στο σημείο να εκδόσεις το βιβλίο σου.

Αυτό που θα σου προτείνω εγώ είναι να δοκιμάσεις αρκετά προκειμένου να αποφασίσεις εκείνο που σου ταιριάζει καλύτερα.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.