Η τελευταία καμπάνια Back to Office της MODIVO διερευνά την ιδέα της διατήρησης της ατομικότητας σε ένα εταιρικό περιβάλλον. Η μεταμοντέρνα καμπάνια, η οποία αντλεί από τη δυστοπική αισθητική του Yohji Yamamoto και την τεχνοπαρανοϊκή σειρά «Severance», αναλύει την έννοια της ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ζωής στη νέα πραγματικότητα. Χρησιμοποιώντας σύμβολα, η MODIVO μας υπενθυμίζει τις διαχρονικές αξίες – το πάθος, την ισορροπία στη ζωή και την αναζήτηση της ευτυχίας, ανεξάρτητα από την εποχή και την πραγματικότητα γύρω μας. Στην καμπάνια, τα office looks έχουν πάρει έναν πιο ανεπίσημο χαρακτήρα και ο μινιμαλισμός έχει αποκτήσει νέο νόημα – σύμφωνα με την τάση quiet luxury. 

Διαχωρισμός

Είναι δυνατόν να διαχωρίσουμε την εργασία από την ιδιωτική ζωή; Είναι δυνατόν να διαχωρίσουμε τα συναισθήματα και τα αισθήματα από την εστίαση και την ισορροπία; Ο διαχωρισμός είναι η αφετηρία της νέας καμπάνιας της MODIVO που είναι αφιερωμένη στην επιστροφή στο γραφείο. Επηρεασμένη από την τηλεοπτική σειρά «Severance», διερευνά μια νέα προσέγγιση της έννοιας του work/life balance στον κόσμο των νέων τεχνολογιών. Οι δημιουργοί της καμπάνιας, μέσα από φωτογραφίες και βίντεο που διαδραματίζονται σε αντιουτοπικά σκηνικά, προβληματίζονται για τις συνέπειες των νέων τεχνολογικών λύσεων στο πλαίσιο του να χτίζουμε τη δική μας ταυτότητα, καθώς και για το πώς – και αν – η εργασία μας καθορίζει. Είναι δυνατόν να διατηρήσουμε την ατομικότητα σε έναν κόσμο άκαμπτων εταιρικών πλαισίων;

Το θέμα της καμπάνιας αποτελεί πρόσκληση για έναν κοινό διάλογο. Με αυτόν τον τρόπο, η MODIVO ανοίγει μια συζήτηση για διαχρονικές αξίες, ανεξάρτητες από την κατεύθυνση προς την οποία εξελίσσεται ο κόσμος, καθώς και για τα χαρακτηριστικά που μας καθιστούν ανθρώπους ανεξάρτητα από τους νόμους, τους κώδικες ή τις ιδεολογίες που ισχύουν.

Ατομικότητα σε έναν κόσμο επαναληψιμότητας

Σε αυτό το πραγματικά μπρουταλιστικό πρίσμα, το multibrand αντανακλά τη σχετικότητα του ιδανικού κόσμου, ο οποίος θα μοιάζει πολύ διαφορετικός ανάλογα με το όραμα του δημιουργού του. Στις εικόνες της καμπάνιας της MODIVO, η πραγματικότητα αναφέρεται στις εταιρικές επιθυμίες για τη δημιουργία του τέλειου εργαζομένου. Όπως και στην τηλεοπτική σειρά «Severance», είναι ένα ρομπότ αποστραγγισμένο από συναισθήματα και αισθήματα, προγραμματισμένο να επιτυγχάνει αποτελέσματα και επιτυχίες – χωρίς περιττούς περισπασμούς. Σε ένα νέο οικοσύστημα χωρίς παράθυρα, φύση και ζωή, απαλλαγμένος από τη λήψη των δικών του αποφάσεων, τη δημιουργία της δικής του ταυτότητας, τη δημιουργία των δικών του κανόνων. Σε έναν μικροσκοπικό κουτί, σχεδιασμένο χωρίς καμία ατέλεια, υπολογισμένο σε κάθε εκατοστό, ο άνθρωπος περιορίζεται στην ενσάρκωση μιας κάρτας εισόδου, μιας γραμμής σε έναν πίνακα, εκτελώντας τους στόχους και τις υποθέσεις των ανώτερων μονάδων.

Το άγχος ως έμπνευση

Το άγχος που συνοδεύει τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας, είναι ένα συναίσθημα που προαναγγέλλει το άγνωστο, επηρεάζει τις αποφάσεις μας και ελέγχει τα συναισθήματά μας. Για τον κόσμο της μόδας, αποτελούσε πάντα μια μεγάλη έμπνευση. Φωτογραφημένο με έναν ημι-αστείο, ημι-σοβαρό τρόπο, ερμηνεύει την αίσθηση της ατομικότητας στον κόσμο των νέων τεχνολογιών. Με τη βοήθεια μονόχρωμων συνόλων σε σκούρα χρώματα, αναφέρεται με κάπως χιουμοριστικό τρόπο στην αισθητική του Yohji Yamamoto και του Rick Owens.

Μαύρος καθρέφτης

Οι εμφανίσεις δημιουργημένες γύρω από το βαθύ μαύρο χρώμα, όπως και στο Matrix, απαντούν στο ερώτημα: είμαστε πραγματικοί ή δημιουργημένοι από υπολογιστή; Ή μήπως δημιουργούμε το δικό μας στυλ, ακόμα και στο περιβάλλον του γραφείου; Τα outfits της καμπάνιας ανταποκρίνονται στις τάσεις της υπερ-απλότητας και του μπρουταλισμού. «Όταν σχεδίαζα τις εμφανίσεις, προσπάθησα να διατηρήσω τη λιτότητα και την «απροσωπία» που είναι πολύ εμφανείς στη σειρά «Severance», λέει η Marta Zaczyńska, στυλίστρια της καμπάνιας. «Ταυτόχρονα, έβαλα λαθραία λίγο χρώμα, το οποίο εμφανίζεται στα κόκκινα καλσόν κάτω από το ομοιόμορφο ταγέρ ή σε πράσινα ζιβάγκο που φαίνονται κάτω από τα παλτό». Κατά τη δημιουργία των outfits, η έμπνευση αντλήθηκε από την ισχυρότερη τάση της μόδας της περασμένης σεζόν – η quiet luxury, δηλαδή η σύγχρονη έκδοση του διαχρονικού μινιμαλισμού. Αυτή η τάση αντιπροσωπεύεται καλύτερα από χρώματα όπως το μαύρο – σύμβολο κομψότητας, μινιμαλισμού και απλότητας, το σκούρο μπλε – το χρώμα που συνδέεται με την ασφάλεια, το γκρι – σύμβολο της προθυμίας για επικοινωνία και το μπεζ – το χρώμα που εμπνέει εμπιστοσύνη.

Τα κοστούμια, τα οποία αποτελούν το βασικό στοιχείο της επιχειρηματικής αισθητικής, ερμηνεύτηκαν στις εικόνες της καμπάνιας με έναν εντελώς νέο και απροσδόκητο τρόπο. Όχι μόνο έγιναν αντανάκλαση του στυλ των χρηστών τους, αλλά και εξέφρασαν με έναν διακριτικό και αδιάφορο τρόπο την προσωπικότητα και τις ανάγκες τους, κρυμμένες κάτω από την εταιρική προσποίηση. Τα μοντέλα σπάνε έτσι τον άκαμπτο ενδυματολογικό κώδικα του γραφείου με μη εμφανή σχέδια, αλλά και με μικρές λεπτομέρειες που συμπληρώνουν τα σύνολα και τους δίνουν ένα νέο «κρυφό» νόημα.

Περισσότερη έμπνευση και ιδέες για outfits για το γραφείο μπορείς να βρεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα modivo.gr και την εφαρμογή για κινητά MODIVO.

modivo.gr

@modivo.gr

#MODIVOGR