Όλοι έχουμε σκαμπανεβάσματα όταν πρόκειται να κρατήσουμε την ρουτίνα της φυσικής μας κατάστασης. Μερικές φορές προπονούμαστε κάθε μέρα και άλλες φορές σταματάμε  και είναι δύσκολο να επιστρέψουμε.

Υπάρχουν όμως 4 κόλπα για να μην εγκαταλείψεις την άσκηση που κατά βάθος τόσο πολύ θέλεις να διατηρήσεις στην καθημερινότητά σου!

Σταμάτα να πείθεις τον εαυτό σου ότι πρέπει να αγαπάς την προπόνηση

Όταν ήμασταν παιδιά, έπρεπε να πάμε σχολείο. Έπρεπε να πάμε στο μάθημα και έπρεπε να μελετήσουμε — ακόμα κι αν δεν μας άρεσε αυτό που μαθαίναμε. Το ίδιο ισχύει και για τη φυσική κατάσταση. Βγάλτε την ιδέα από το μυαλό σας ότι η άσκηση είναι μια επιλογή που πρέπει να σου αρέσει. Ακόμα κι αν δεν είμαστε ερωτευμένοι με αυτό που κάνουμε, το κάνουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας. Υπάρχουν πολλές μορφές άσκησης, επομένως είναι πιθανό να βρεις κάτι που να είναι κάπως ανεκτό. Αλλά να θυμάσαι, δεν χρειάζεται να το αγαπάς ή να σου αρέσει. Απλά πρέπει να το κάνεις.

Μείνε συνεπής!

Δεν έχει σημασία τι σε κάνει να κινηθείς, αρκεί να μείνεις μαζί του. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν φορές που θα κάνεις μαθήματα boot camp και άλλες φορές που θα σε τραβήξει η γιόγκα και το πιλάτες. Αυτό που έχει σημασία είναι η νοοτροπία σου να παραμένει συνεπής. Αφιερώσου στην υγεία και εκμεταλλέυσου την ελευθερία να εξερευνάς διαφορετικούς τύπους φυσικής κατάστασης.

“3 ή 30”

Αυτό είναι το μάντρα που χρησιμοποιώ όταν λείπει η προπόνησή μου. “3 ή 30” σημαίνει ότι πρέπει να κάνω κάτι ενεργό κατά τη διάρκεια της ημέρας που είναι είτε τρία χιλιόμετρα είτε 30 λεπτά. Μπορεί να φαίνεται ανόητο, αλλά λειτουργεί! Το νούμερο τρία δεν είναι τρομακτικό. Είναι ένας αριθμός που σου επιτρέπει να είσαι συνεπής ενώ αισθάνεσαι ότι θα τα καταφέρεις. Είναι ένας καλός τρόπος για να επιστρέψεις στο παιχνίδι της φυσικής σου κατάστασης. Δοκίμασέ το!

Αναρωτήσου ποιες θα είναι οι συνέπειες αν δεν τα καταφέρεις

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι πολύ αποτελεσματική. Θα σκεφτείς ότι θα έπρεπε να έχεις ασκηθεί όλη την υπόλοιπη ημέρα; Θα κρίνεις ό,τι τρως; Θα είναι πιο δύσκολο να πας στο γυμναστήριο αύριο; Βάζω στοίχημα μόλις απαντήσεις, ειλικρινά, θα συνειδητοποιήσεις ότι είναι απλώς καλύτερο (και πιο εύκολο!) να ολοκληρώσεις την προπόνησή σου για να μπορείς να το ξεχάσεις. Όσο σκληρή κι αν είναι η γυμναστική, πάντα μας αρέσει αυτό που νιώθουμε όταν τελειώνει. Δεν έχουμε φύγει ποτέ από το γυμναστήριο αν το καλοσκεφτείς…απλά θα θέλαμε να μην έχουμε φτάσει!

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.