Αυτές τις μέρες που #ΜένουμεΣπίτι, δεν υπάρχει λόγος να χαλάσει η σιλουέτα μας. Εκτός από το τρέξιμο που μπορούμε να κάνουμε – μόνοι μας – στην γειτονιά, υπάρχει και μία πληθώρα ασκήσεων που θα μας κρατήσουν fit. Είναι εύκολες, είναι ιδανικές και για αρχάριους και δεν απαιτούν υπερβολικό χρόνο από την ημέρα μας.

Μην ξεχνάτε να ξεκινήσετε με διατάσεις και λίγο ζέσταμα για να αποφύγετε τους τραυματισμούς και τα πιασίματα.

Μερικά από τα βίντεο είναι στα ελληνικά και άλλα στα αγγλικά. Για τα αγγλικά, φροντίσαμε να είναι πολύ εύκολο να τα ακολουθήσετε. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να αντιγράφετε τις ασκήσεις των γυμναστών.

Πρόγραμμα εξειδικευμένο για πόδια και κοιλιακούς (στα ελληνικά) – Η γυμναστική ξεκινάει στο 1:10 λεπτό

Γυμναστική στο σπίτι: Ακολουθήστε αυτό το πρόγραμμα με εύκολες και σημαντικές ασκήσεις – Τo workout ξεκινάει στο 0:44 λεπτό 

Εύκολη αεροβική γυμναστική στο σπίτι ακόμη και για αρχάριους:

Και άλλο ένα υπέροχο βίντεο με αναλυτικές οδηγίες στα ελληνικά για καύση του λίπους στο σπίτι:

Γυμναστική στο σπίτι και για εκείνον – Ασκήσεις για άντρες: Το workout ξεκινάει στο 2:45 λεπτό 

 

One Response