Η Caitlyn Jenner κατόρθωσε με ένα μη γυμνό εξώφυλλο να κάνει ότι προσπάθησε να καταφέρει η θετή της κόρη, Kim Kardashian, λίγους μήνες πριν: να σπάσει το ίντερνετ!

Το εξώφυλλο της Caitlyn Jenner για το Vanity Fair

Το εξώφυλλο της Caitlyn Jenner για το Vanity Fair

Έχοντας ήδη γράψει διαδικτυακή ιστορία ως το άτομο που απέκτησε τους περισσότερους ακολούθους στο Twitter μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (1 εκατομμύριο ακόλουθοι τουλάχιστον), η Caitlyn Jenner αποτελεί ήδη ένα σύμβολο θάρρους και ο κόσμος της μόδας και της ομορφιάς θέλει να “εκμεταλλευτεί” αυτή τη δυναμική και τη δόξα, στην καλύτερη περίπτωση για να προβάλλει μηνύματα ισότητας και αποδοχής, στη χειρότερη για να θησαυρίσει!

Όποιο κι αν είναι το κίνητρο, σύμφωνα με δημοσίευμα της Vogue, τα ακόλουθα beauty και fashion brands έχουν προσεγγίσει ή πρόκειται να προσεγγίσουν την Caitlyn Jenner για να γίνει το κεντρικό πρόσωπο καμπάνιας τους:

MAC. Η διάσημη μάρκα καλλυντικών που ανήκει στον όμιλο της Estée Lauder, που ήδη έχει ως κεντρικό πρόσωπο καμπάνιας της την κόρη της Caitlin Jenner, Kendall, λέγεται πως βρίσκεται σε συζητήσεις με τη reality star εδώ και μήνες. Η είδηση δεν προκαλεί έκπληξη αφού η MAC έχει ως μότο το “All ages, all races, all sexes” (Όλες οι ηλικίες, όλες οι φυλές, όλα τα φύλα) έχει ήδη συνεργαστεί στο παρελθόν με την drag queen, RuPaul, με τα gay icons Ricky Martin και Elton John, με τις Aφροαμερικάνες Rihanna και Nicki Minaj, και με την bisexual, Beth Ditto.

RiRi for MAC

RiRi for MAC

Η καμπάνια της Beth Ditto για τη MAC

Η καμπάνια της Beth Ditto για τη MAC

Παρόλο που η MAC δεν έχει επιβεβαιώσει τις φήμες όταν στο κόκκινο χαλί των CFDA Awards ρωτήθηκε για το εξώφυλλο της Caitlyn Jenner  ο πρόεδρος του Estée Lauder group, John Demsey, δήλωσε: ”Απλώς υπέροχο, επικό, καινοτομικό, τολμηρό, σικάτο, ένα εξώφυλλο που αποτελεί πρότυπο. Δεν έχει υπάρξει ποτέ άλλοτε κάποιος διάσημος που να έχει κάνει κάτι τόσο θαρραλέο δημόσια και να το κάνει με τόση κομψότητα”.

Και μπορεί η Caitlyn Jenner να αναρωτήθηκε στο Twitter “τι θα φορέσω;” στην πρώτη της βράβευση με το Arthur Ashe Courage Award του θεσμού ESPY Awards, και για τη φωτογράφιση του Vanity Fair να έβαλε δημιουργίες των Zac Posen, Badgley Mischka και Donna Karan, ωστόσο τις πρώτες της συμφωνίες φαίνεται να της κλείνει με άλλα ηχηρά ονόματα της μόδας όπως ο αρχισχεδιαστής του οίκου Givenchy και στενός φίλος της Kim Kardashian και Kanye West, Riccardo Tisci. O Tisci είναι γνωστός υπέρμαχος των δικαιωμάτων της LGBTQ* κοινότητας γι’αυτό και το διαφυλικό μοντέλο Lea T έχει υπάρξει μούσα του, εκτός από προσωπική του φίλη.

H Lea T (δεξιά) ποζάρει για τον οίκο Givenchy

H Lea T (δεξιά) ποζάρει για τον οίκο Givenchy

Επίσης, φήμες θέλουν και τον Marc Jacobs, να επιθυμεί να συνεργαστεί με την Caitlyn Jenner. Ο Jacobs, επίσης υποστηρικτής των δικαιωμάτων της LGBTQ κοινότητα,  αγαπά να συνεργάζεται με πρόσωπα που έχουν ενδιαφέρουσες ιστορίες ζωής ή συγκεντρώνουν αντιφατικά σχόλια. Έτσι, στο φακό του έχουν ποζάρει η Miley Cyrus αλλά και η Winona Ryder αμέσως μετά την αποκάλυψη της κλεπτομανίας της.

Η Winona Ryder φωτογραφίζεται από τον Marc Jacobs

Η Winona Ryder φωτογραφίζεται από τον Marc Jacobs

Ό,τι κι αν επιφυλάσσει το μέλλον για την Caitlyn Jenner θα πρέπει σίγουρα να επιστρατεύσει τις ικανότητες της στο τρέξιμο, μην ξεχνάμε πως ως Bruce Jenner είχε υπάρξει Ολυμπιονίκης του δεκάθλου, γιατί οι προτάσεις θα είναι πολλές και θα τρέχει να τις προλάβει!

*(Lesbian-Gay-Bisexual-Transgender-Queer)