Σύμφωνα με έρευνες το 52% των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν έχει ελέγξει ποτέ τις ελιές του στο δερματολόγο. Παρόλα αυτά οι περιπτώσεις μελανώματος συνεχίζουν να αυξάνονται. Η La RochePosay παρακινεί τον κόσμο να ελέγξει τις ελιές του μέσω της διεθνούς καμπάνιας ευαισθητοποίησης «ΓΙΝΕ SKIN CHECKER».

Εάν διαγνωστούν αρκετά έγκαιρα, το 90% των περιπτώσεων μελανώματος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Μια αποκλειστική μελέτη που διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη La RochePosay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, εξετάζει τις διαφορετικές συμπεριφορές στον ήλιο και τη γενικότερη αντίληψη των κινδύνων που συνδέονται με την έκθεση σε αυτόν.

Skincheckers logo

 

Ένα τεράστιο ποσοστό 88% των ερωτηθέντων, γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία. Παρόλ’ αυτά, μόλις 1 στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του και 1 στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του. Η δέσμευση της μάρκας στο σκοπό αυτό ξεκινά αρκετά χρόνια πριν, και σήμερα η La RochePosay παρουσιάζει μια νέα διαδραστική καμπάνια που προσεγγίζει το ζήτημα της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος μέσα από μια σύγχρονη οπτική, ενθαρρύνοντας κάθε άτομο να παίξει δραστικό ρόλο στη διαδικασία εξέτασης για πιθανό καρκίνο του δέρματος. Πώς;  

Η La Roche-Posay, ηγετική μάρκα δερμοκαλλυντικών, που συστήνεται από 25.000 δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζει σήμερα την εκστρατεία  “Skin Checker” μια νέα διεθνή viral εκστρατεία ευαισθητοποίησης που φιλοδοξεί να εκπαιδεύσει το κοινό να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του δέρματος.

Ο καρκίνος του δέρματος είναι ο μόνος τύπος καρκίνου ο οποίος είναι ορατός με γυμνό μάτι και που εάν διαγνωστεί έγκαιρα, το 90% των περιστατικών μελανώματος μπορεί να θεραπευτεί αποτελεσματικά. Αποτελώντας ένα σημαντικό συνεργάτη των δερματολόγων, της δερματολογικής έρευνας και όλων των ανθρώπων με ευαίσθητο δέρμα σε όλον τον κόσμο, η πηγή έμπνευσης της εκστρατείας της La Roche-Posay προέκυψε από το ανησυχητικό γεγονός  της αύξησης των διαγνώσεων  καρκίνου του δέρματος που πλέον έχει γίνει η 9η πιο συνηθισμένη μορφή καρκίνου στην Ευρώπη, με 100.000 νέες περιπτώσεις να διαγιγνώσκονται μόνο στην Ευρώπη, το 2012.

Η δέσμευση της La Roche-Posay στη πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, ξεκινά αρκετά χρόνια πριν και στηρίζεται από δερματολόγους και εθνικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, η  La Roche-Posay επιδιώκει τη συμμετοχή περισσότερων ανθρώπων στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, όχι ατομικά αλλά συλλογικά. Η εκστρατεία στοχεύει να προκαλέσει κοινωνική ενεργοποίηση και να ενθαρρύνει την προώθηση και τη διάδοση ενός ξεκάθαρου και απλού μηνύματος: ότι ο καθένας μπορεί να έχει ενεργό ρόλο στην πρόληψη.

 

Η ενέργεια ΓΙΝΕ Skin Checker της  La Roche-Posay θα φιλοξενηθεί στην τοπική ιστοσελίδα της μάρκας. Για να φτάσει και να εκπαιδεύσει όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους στον κόσμο, η μάρκα παρέχει ακριβείς και ευκολομνημόνευτες πληροφορίες προσαρμοσμένες σε κάθε κοινό.  Με την προβολή του, εύκολου να το θυμάται κανείς, ABCDE, που αναπτύχθηκε και προωθήθηκε από δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, η La Roche-Posay προσφέρει στους Skin Checkers, ενημέρωση, εκπαίδευση και μια φιλική παρουσίαση της μεθόδου 5 σημείων για να αναγνωρίσουν γρήγορα ένα πιθανό ανησυχητικό σημάδι στο δέρμα τους, με απώτερο στόχο να ενθαρρύνει τον κόσμο να παρατηρήσει ο ένας τον άλλον και να επισκεφτούν, το συντομότερο δυνατόν ένα δερματολόγο.

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει επίσης μια ενότητα αφιερωμένη στον ανιχνεύσιμο χάρτη επιρροής της εκστρατείας σε όλο τον κόσμο και παρουσιάζει συζητήσεις που προκύπτουν γύρω από το θέμα, σε πραγματικό χρόνο, μέσω live συζήτησης στο twitter. Η εκστρατεία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει τα πάντα, όσο γίνεται πιο εύκολα: ένα κλικ για να ενημερωθείτε, ένα κλικ για να κατεβάσετε τη μέθοδο ABCDE, ένα κλικ για να μάθετε τους κινδύνους της ηλιακής ακτινοβολίας, ένα κλικ για να μοιραστείτε τη πρωτοβουλία με ένα φίλο ή κάποιον που αγαπάτε, και να τους παρακινήσετε να λάβουν μέρος στην ενημέρωση και να γίνουν κι αυτοί Skin Checkers.